• شناسه خبر : 14930

نیاسر؛ رکورددار بیشترین بارش در روز گذشته، ورود موج جدید بارشی به کاشان از دوشنبه

رییس اداره هواشناسی کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به بارش نزولات آسمانی در منطقه کاشان اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته و در شهر کاشان 12.6 میلیمتر بارندگی ثبت شده است و بیشترین بارندگی مربوط به شهر نیاسر با 22.2 میلیمتر بوده است.

عباس ارغوانی ضمن اشاره به بارندگی سایر نقاط منطقه کاشان افزود: آران و بیدگل 4.4 میلیمتر، برزک 16 میلیمتر، قمصر 13 میلیمتر، کامو و چوگان چهار میلیمتر، جوشقان قالی 13 میلیمتر، دهزیره 12 میلیمتر، حسین آباد کویر 7.5 میلیمتر، فخرل 10.8 میلیمتر، تقی آباد 16.4 میلیمتر و آب شیرین 18 میلیمتر بارندگی را در 24 ساعت گذشته به ثبت رساند.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان ضمن اشاره به وزش باد شدید و نسبتا شدید در این منطقه ابراز داشت: از اواخر امروز این سیستم از منطقه خارج شده و فردا شرایط پایداری را تجربه می کنیم اما از روز دوشنبه سامانه جدیدی وارد وارد منطقه کاشان شده و منطقه کاشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه بارندگی امسال از اول سال زراعی تاکنون 63.4 میلیمتر شده است، گفت: این میزان بارندگی در مدت مشابه سال گذشته 47.2 و میانگین نرمال 43.9 میلیمتر بوده و بر همین اساس با توجه به پیش بینی های صورت گرفته نسبت به مشابه سال گذشته 34 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت 44 درصد افزایش بارندگی داشتیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *