• شناسه خبر : 5327

نگین نجابت، نماینده کاشان در جشنواره موسیقی فجر

نگین نجابت هنرمند نوجوان کاشانی به عنوان تنها نوازنده تنبک برای اجرای کنسرت و همنوازی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، نگین نجابت که که پیش از این مقام نخست در سیزدهمین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان در بخش نوازندگی ساز تنبک را در رده سنی الف کسب کرده بود؛ نماینده کاشان برای نوازندگی در گروه برگزیدگان جشنواره جوان و اجرای افتخاری در جشنواره موسیقی فجر خواهد بود

نگین نجابت قمصری متولد سال 1387 برای نوازندگی در گروه برگزیدگان جشنواره جوان و اجرای افتخاری در جشنواره موسیقی فجر دعوت شده است که کنسرت برگزیدگان جشنواره جوان دوشنبه  28 بهمن ماه ساعت 21 و 30 دقیقه در حوزه هنری-تالا سوره  برگزار خواهد شد.

این تنبک نواز نوجوان کاشانی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم گفت: پس از اختتامیه جشنواره جوان به انتخاب انجمن موسیقی ایران از بین تمامی شرکت کنندگان برتر کشور دعوت به نوازندگی در گروه برگزیدگان جشنواره جوان و اجرای افتخاری در جشنواره موسیقی فجر شدم.

نگین نجابت تصریح کرد: تمرین ها برای نوازندگی در جشنواره موسیقی فجر رسما از ماه مهر شروع شده است و همچنان تا پیش از اجرای گروهی در جشنواره موسیقی فجر ادامه خواهد داشت .

نجابت ضمن ابراز خرسندی از اینکه نماینده موسیقی کاشان در جشنواره فجر است، افزود: دریافت تماس مستقیم از جانب انجمن موسیقی ایران و دعوت شدن به عنوان تنها نوازنده تنبک در اجرای افتخاری جشنواره موسیقی فجر به عنوان یک کاشانی برای من  بسیار ارزشمند  و مایه افتخار و خرسندی است.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از 24 الی 30 بهمن برگزار می شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *