• شناسه خبر : 1910

نداشتن قیمت واحد برای فرش و گل محمدی دغدغه کاشان است

فرماندار کاشان گفت: نداشتن قیمت واحد و مشخص برای فرش ماشینی و گل محمدی به عنوان دو کالا و محصول استراتژیک منطقه یک دغدغه و چالشی تامل برانگیز برای این شهرستان محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی در نخستین نشست هم اندیشی نمایشگاه ملی تخصصی و فن بازار فرش ماشینی و گل و گلاب و صنایع وابسته کاشان اظهار داشت: قیمت فرش در کاشان به عنوان قطب فرش ماشینی از مرحله تولید تا فروش آن در بازارهای پایتخت قیمت های متفاوتی دارد.

وی نمایشگاه عرضه محصولات شهرستان کاشان به متقاضیان داخلی و بین المللی را عامل ایجاد انگیزه در ارتقاء کیفیت تولید دانست و افزود: برگزاری نمایشگاه در این سطح فرصتی برای تحقق اهداف شعار رونق تولید به شمار می آید.

مرتضایی در پایان تاکید کرد: با هدف تنظیم بازار و عرضه مستقیم محصولات و کالاهای اساسی برنامه ریزی برای برپایی نمایشگاه دائمی در دستور کار قرار دارد که درآینده نزدیک محقق خواهد شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کاشان، در این نشست از رونمایی پوستر برگزاری نمایشگاه ملی تخصصی و فن بازار فرش ماشینی و گل و گلاب و صنایع وابسته و زمان برگزاری آن را در روز پنج شنبه چهاردهم شهریورماه در اتاق بازرگانی این شهرستان خبر داد.

مجید برازنده خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف تمرکززدایی از پایتخت در برگزاری نمایشگاه فرش و انطباق آن با ظرفیت ها و قطب آن صنعت و هنر و حرفه در منطقه و پیوند آن با پتانسیل های ملی برگزار خواهد شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *