• شناسه خبر : 14770

محدودیت ترافیکی فردا در کاشان اعلام شد

سرهنگ مهدی پاکروان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به برگزاری تجمع فاطمی در کاشان اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم محدودیت های ترافیکی از ساعت هشت صبح در محدوده پیرامونی مراسم تجمع فاطمی برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به محدودیت های ایجاد شده افزود: محدودیت های ترافیکی از ساعت هشت صبح از چهارراه آیت الله کاشانی به سمت میدان کمال الملک برقرار است اما به دلیل استقرار اورژانس و رفع نیازهای ضروری محور خیابان باباافضل از چهارراه آیت الله کاشان تا حد فاصل مسجد جامع صرفا جهت تردد امکان پذیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کاشان با بیان اینکه ورود از خیابان باب الحوائج به سمت خیابان باباافضل نیز از ساعت هشت صبح امکان پذیر نیست، ابراز داشت: به هیچ عنوان در خیابان باباافضل امکان توقف خودرو وجود ندارد و در صورت مشاهده خودرو یا یدک کش منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان برای پارک خودروها می توانند از پارکینگ و یا حاشیه خیابان های اطراف خیابان باب الحوائج استفاده کنند، گفت: لاین توقفی نیز ویژه مواقع اضطرار در نظر گرفته شده است که در زمان خود مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *