• شناسه خبر : 3744

مادری پس از 92 روز کما، نوزادش را بدنیا آورد

مادری که بر اثر تصادف در کما رفته بود نوزاد خود را بعد از سه ماه در بیمارستان شهید بهشتی کاشان سالم به دنیا آورد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان اظهار کرد: بیمار خانم باردار 25 ساله به همراه همسر و فرزند در تاریخ 14 مرداد سالجاری در اطراف کاشان دچار حادثه رانندگی شده بود که بعد از انتقال حادثه دیدگان به این مرکز روند بهبودی آنان توسط کادر درمان بیمارستان پیگیری و انجام گردید.

محمدرضا شریف افزود: همسر و فرزند این خانواده، بعد از چند روز درمان بهبود یافته و با نظر پزشکان ترخیص شدند ولی مادر خانواده به علت آسیب شدید مغزی تحت عمل جراحی و مراقبت های ویژه قرار گرفت.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: بعد از حدود 92 روز بستری مادر در بخش های ICU و جراحی مغز و اعصاب بیمارستان و پایدار نگه داشتن شرایط مادر و نوزاد با نظر پزشکان زنان و زایمان با انجام عمل موفقیت آمیز سزارین نوزاد این مادر با وزن تقریبی دو کیلو و 400 گرم، سالم به دنیا آوردند.

شریف تلاش کادر پزشکی و پرستاری گروه های مغز و اعصاب، زنان و زایمان، عفونی و داخلی و بخش های تغذیه و فیزیوتراپی بیمارستان را برای نجات جان مادر و نوزاد کم نظیر دانست و گفت: حال عمومی مادر و نوزاد رضایت بخش بوده که برای ادامه روند درمان آنها، مادر به بخش جراحی مغز و اعصاب و نوزاد به بخش نوزادان منتقل شدند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *