• شناسه خبر : 2566

فعالیت سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری کاشان آغاز شد

بر اساس ابلاغیه وزارت کشور با تلفیق دو سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی فعالیت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، همزمان با آغاز فعالیت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر محمدرضا متشکره به عنوان سرپرست این سازمان معارفه و از زحمات محسن عرفان سرپرست سازمان اتوبوسرانی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

محسن عرفان در این مراسم با بیان اینکه باید نام مرا در کتاب گینس چاپ کنند، گفت: امروز برای ششمین باری است که به عنوان یک مدیر در شهرداری تودیع و معارفه می شوم.

عرفان اتوبوسرانی را خدمتگزارترین نهاد شهر دانست و افزود: از کودک هفت ساله تا پیرمرد هشتاد ساله هر روز از اتوبوس استفاده می کند و این باعث شده بیشتر از هر ارگانی دیگر توسط مردم زیر سوال برود.

علی اکبر مرتضایی، فرماندار کاشان در این مراسم اظهار کرد: ناوگان اتوبوسرانی در کل کشور به دلیل وضعیت اقتصادی موجود با مشکلاتی مواجه است که در کاشان به دلیل مدیریت خوب محسن عرفان مشکلات کمتری داشته است.

مرتضایی اظهار امیدواری کرد: با مدیریت و عملکرد جدید سازمان حمل و نقل زیرساخت ها برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و توجه ویژه به معیشت کارکنان خدوم این سازمان صورت بگیرد.

سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان در معارفه سرپرست سازمان خمل و نقل، بار و مسافر افزود: عملکرد سازمان‌های نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوسرانی در قالب ماده 84 قانون شهرداری‌ها با رویکرد تجاری و نظام بازرگانی اداره می شد که با ابلاغ اساسنامه جدید، ارکان سازمان‌ تغییر یافته و در عملکرد و ساختار در قالب ماده 54 طبق قوانین شهرداری ها فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای سازمان حمل و نقل را شهردار کاشان، معاونت حمل و نقل و ترافیک به عنوان رئیس هیات مدیره و یک مدیر متخصص شهرداری که ابوالفضل ساروقیان انتخاب شده را تشکیل می دهند و اعضای هیات مدیره نیز متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک، مدیرعامل سازمان و یک مدیر مطلع بیرون از ساختار شهرداری که عباسعلی قپانی پور معاون سیاسی فرمانداری معرفی شده خواهند بود.

وی با بیان اینکه موضوع حمل و نقل عمومی یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی شهر است،افزود: در ارکان چهارگانه ترافیک، سیستم و شبکه حمل و نقل از موارد اصلی به شمار می‌روند، رویکردی که در این دوره با تمرکز برای بهبود فرآیند عبور و مرور محقق شده است.

ابریشمی راد یادآور شد: هزینه هر نفر سفر در سرویس اتوبوسرانی کاشان ۳۰۰۰ تومان است که مردم امسال به طور متوسط، 600 تومان پرداخت می‌کنند بنابراین مردم و شهرداری به کمک یکدیگر، کمبود بودجه حمایتی دولت را جبران می کنند.

شایان ذکر است هیچکدام از اعضای شورای شهر کاشان در این مراسم معارفه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری حضور نداشتند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *