• شناسه خبر : 3320

خوراکچی:

عده‌ای تماشاگرنما جو سالن را بر هم زدند/ تعصب خاصی به کاشان دارم

سرمربی شهرداری قرچک درباره اتفاقات دیدار تمیش مقابل آرنوش کاشان گفت: دربازی امروز وقتی توانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم عده‌ای تماشاگر نما جو سالن را برهم زدند و ما را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

محمود خوراکچی

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، محمود خوراکچی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیم شهرداری قرچک مقابل آرنوش کاشان در لیگ دسته یک و اتفاقات رخ داده در پایان بازی گفت: ‌خودم اصلیتم کاشانی است و تعصب خاصی به شهر آرام کاشان و مردم خونگرم این شهر دارم و تصور من بر این است که در بازی امروز چند تماشاگرنما آستانه‌ی تحملشان پایین بود و از همین رو متاسفانه اعمال ناشایستی انجام دادند چرا که اولین باری نبود که تیم کاشان رنگ باخت در خانه را به خود دیده بود و تجربه شکست را داشته است اما کار بزرگ بازیکنان ما منجر به عصبانیت این تماشاگرنماها شد.

سرمربی تیم شهرداری قرچک گفت: تیم آرنوش در ابتدا با دو گل پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان باتجربه ما که با قلب و روح و جسم‌شان در اختیار تیم بودند،خیلی خوب کار کردند و اگر این تجربه نبود شاید تیم کاشان به گلهای بعدی هم دست پیدا می‌کرد اما بازیکنان ما عیار خود را نشان دادند و به بازی برگشتند و در نهایت پیروز میدان شدند.

وی گفت: در پایان بازی حوادثی از جانب تماشاگرنماها رخ داد که ماموران نیروی انتظامی را مجبور به استفاده از گاز اشک آور و اسپری فلفل شدند که در پی آن برای بازیکنان و تماشاگران مشکل تنفسی پیش آمد که با روشن کردن آتش سعی کردند اثرات این گازها را خنثی کنند که جا دارد از نیروی انتظامی تشکر کنیم.

خوراکچی گفت : متاسفانه به سر مهدی آزادفر چوب برخورد کرد که ممکن بود حتی مشکلات مغزی برای وی به وجود آید کاظم صادقی مربی دروازبان های ما و تیم ملی زیر 20 سال هم مشت و لگد خورد؛باز هم تکرار می‌کنم کاشان شهری است با مردمان خونگرم و آرام من انتقادی از تماشاگران این شهر ندارم و تنها ناراحتی من از این است که تعدادی تماشاگرنما باعث بروز این اتفاقات شدند و ناگفته نماند که تعداد زیادی از تماشاگران واقعی و حتی بازیکنان تیم آرنوش هم وارد زمین شدند و به ما کمک کردند و حصاری میان ما و تماشاگرنماها ایجاد کردند که اتفاقات ناخوشایندتری برای ما رخ ندهد.

وی در پایان گفت: از شهردار قرچک و شورای شهر تشکر ویژه دارم که در هفته گذشته که تیم ما در لیگ استراحت داشت با درخواست اردوی شبانه روزی ما موافقت کردند و این اردو باعث شد که این برد ارزشمند و شیرین به دست آید تیم آرنوش در حد یک تیم لیگ برتری در مقابل ما ظاهر شد.

گفتنی است محمود خوراکچی دروازه بان پیشکسوت، متولد سال 49 در تهران و اهل کاشان است. وی فوتبال را از تیم نوجوانان هما آغاز کرد و بعد به تیم های ژاندارمری، کشاورز، پرسپولیس، پلی اکریل اصفهان، ماشین سازی، فتح و برق تهران پیوست.

خوراکچی پس از آسیب‌دیدگی در سال 79 مجبور شد بازی فوتبال را کنار بگذارد و به مربیگری مشغول شود. او 4 سال مربی تیم ملی فوتسال بود و هدایت تیم‌های مطرحی در لیگ های فوتسال ایران را به عهده داشت.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *