• شناسه خبر : 1990

در ششمین روز از هفته دولت:

طرح های عمرانی شاخص بخش نیاسر به بهره برداری رسید

در ششمین روز از هفته دولت طرح های عمران روستایی، کشاورزی و تامین آب شرب در بخش نیاسر به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، فرماندار شهرستان کاشان بهره برداری از مجتمع آبرسانی مشهد اردهال، آبرسانی مزارع روستای اسحاق‌آباد، کف فرش و بوستان کودک روستای علی‌آباد مشهد اردهال و کلنگ زنی طرح اقامتگاه 25 واحدی مشهدر اردهال را از جمله این طرح ها عنوان کرد.

علی اکبر مرتضایی با اشاره به اعتبار 14 میلیارد تومانی تخصیص یافته برای اجرای طرح آبرسانی مجتمع مشهد اردهال افزود: خط انتقال این طرح با ۵۱ کیلومتر لوله گذاری، سه مخزن ذخیره آب با حجم یک هزار و ۵۵۰ مترمکعب و سه ایستگاه پمپاژ آب را شامل می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: این مجتمع آبرسانی با ظرفیت ۲۰ لیتر برثانیه، آب شرب سالم و پایدار ۵ هزار نفر اهالی ۹ روستا و همچنین حدود ۴۰ هزار نفر از زائران در آیین قالیشویان را تامین می کند.

وی با بیان اینه بهره بردرای از طرح آبرسانی مزارع روستای اسحاق آباد جلوگیری از هدر رفت آب و رفع مشکل تامین آب کشاورزی جلو گیری می کند، اظهار داشت: برای اجرای طرح آبیاری کم‌فشار دشت بیشه پایین روستای اسحاق‌آباد 360 میلیون تومان صرف شده که آب ۳۴ هکتار از مزارع و باغات را تامین می‌کند.

فرماندار کاشان خاطرنشان کرد: برای اجرای کف فرش و بوستان کودک روستای علی‌آباد مشهد اردهال نیز با مساحت ۵ هزار مترمربع افزون بر 500 میلیون تومان هزینه شده است.

مرتضایی به اهمیت تامین زیرساخت ها در پذیرش گردشگران و ارائه خدمات مطلوب به زائران آستان مقدس سلطان علی بن محمدباقر(ع) اشاره کرد و گفت: طرح ۲۵ واحدی اقامتگاه مشهد اردهال با هدف اسکان بخشی از زائرین و مجاورین در مشهد اردهال، با زیربنای ۷۵۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۳۸۰ مترمربع و اعتبار دولتی یک میلیارد و 500 میلیون تومان در سه طبقه ساخته می شود.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *