• شناسه خبر : 652

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان:

طرح زیرگذر مدخل شهر آخرین گزینه شرکت مترا بود/ آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: شرکت مهندسین مشاور مترا اجرای زیرگذر مدخل شهر کاشان را آخرین گزینه برای حل مشکلات ترافیکی اعلام کرد بنابراین پیشنهاد می کنم سناریوهای قبلی را مجددا بررسی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ “رضا رضایی” در نشست شورای عالی ترافیکی استان اصفهان در محل فرمانداری کاشان اظهار داشت: نقش تاثیرگذاری میدان در حوزه ترافیک منسوخ شده است و میدان مدخل فضا را گرفته و باید آن به تقاطع تبدیل کرده و مسیرهایش را برای کاهش ترافیک فعال کنیم.

وی با اشاره به جانمایی غلط ترمینال کاشان گفت: برای کاهش ترافیک ترمینال باید در میدان قطب راوندی باشد و اینکه گفته می شود ترمینال نقش در ایجاد ترافیک شهر ندارد اشتباه است .

وی بر اهمیت کنارگذر در حل مشکلات ترافیکی تاکید کرد و افزود: اگر کنارگذر تاثیری ندارد از امشب اجازه عبور و مرور به کامیون ها در سطح شهر داده شود .

وی تصریح کرد: در سال 97 آمار فوت شدگان بر اثر تصادفات در کاشان 35 نفر بوده که هفت نفر آنها در بلوار قطب راوندی جانشان را از دست داده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: ما اجرایی ها آنچه که در کف میدان می بینیم مهندسی ها چیز دیگری برآورد می کنند و این موضوع را سال هاست در پروژه های مختلف تجربه کردم.

رضایی اظهار داشت: طرح زیرگذر مدخل خوب و عالی هم باشد باید بررسی شود که توانایی اجرای آن را داریم و یا ابتدا اصلاحات را انجام داده و بعد تصمیم به انجام کار بگیریم تا بتوانیم از عهده آن برآییم.

به گفته وی در سال 96 و 97 که تصمیم به اجرای زیرگذر مدخل شهر گرفته شد دلار هفت هزار تومان بود الان قیمت ها چگونه است؟ باید یک گزینه چند وجهی از متغییرها در نظرگفته شد تا مشاهده کنیم آیا این فرآیندها ما را به سر منزل مقصود می رساند با نمی رساند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در حوزه کارشناسی من نظرم را گفتم چون آیندگان درباره ما قضاوت خواهند کرد و یک تصمیم ما می تواند با عث منتفع شدن مردم در سالیان متمادی شود و بالعکس مخاطراتی ایجاد کند و شهروندان را به دردسر بیندازد.

رضایی خاطرنشان کرد: یک هفته دیگر عمر سی ساله خدمت من در راهنمایی و رانندگی در حالی تمام می شود که سه سال از این مدت را در شهر کاشان مدیریت داشته ام و اینجا را شهر خودم می دانم و نظرات کارشناسی خود را بر اساس اعتقاد و تجربیاتم بیان کردم حال می خواهد به آن احترام گذاشته شود یا نشود.


    (1) (0)

    ژوئن 26, 2019

    جناب سرهنگ خب اگر تهدید به اجازه ورود کامیونها می کنید ، پس اذعان میفرمایید که ترافیک اکنون مدخل شهر و میدان منتظری بدون ورود کامیونهاست ! با این وجود اجرای پروژه کنار گذر هم تاثیری ندارد . چون ترافیک حاضر متعلق به خودروهایی است که قصد عبور از کاشان را ندارند و از بلوار قطب یا دانش ، قصد ورود به شریانهای داخلی را دارند .

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *