• شناسه خبر : 15411

طرح جامع گردشگری کاشان در دستور کار قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علیرضا ایزدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: استان اصفهان رتبه نخست کشور را در اقامت‌های سنتی و بومگردی دارد و تا پایان سال 17 واحد به مجموعه‌های اقامتی ما در استان اصفهان اضافه می‌شود.


وی با بیان اینکه خوشبختانه قریب به 37هزار اسکان برای ایام نوروز در استان اصفهان آماده پذیرای مسافران است، افزود: امید است با تمهیدات پیش‌بینی شده میزبانی شایسته‌ای را انجام دهیم و از مسافرات به این استان لذت ببرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه بالغ بر 300 مجموعه اقامتی در این استان وجود دارد، ابراز داشت: امیدوار هستیم آنچه که به دنبال آن هستیم سطح کیفی و کمی خدمات را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه شهرستان کاشان یکی از مقاصد گردشگری در کشور بوده است، گفت: با شیوع کرونا لطمات جبران ناپذیری را به صنعت گردشگری وارد کرد اما مزایایی داشت و آن هم ورود خدمات جدید به حوزه صنعت گردشگری است.

یزدانی با بیان اینکه در نظر داریم در منطقه کاشان خدمات ویژه‌ای ارائه شود، تصریح کرد: خوشبختانه بهره‌برداری از فرصت طلایی تبصره 18 یکی از موارد خوب برای سرمایه‌گذاری است در حالی که بدون سقف آماده پرداخت تسهیلات از محل تبصره 18 هستیم و امیدواریم این فرصت موجب ایجاد گردشگری پایدار در استان اصفهان شود.

وی با بیان اینکه طرح جامع گردشگری کاشان در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: این طرح سندی برای توسعه پایدار گردشگری کاشان است و فارغ از مسائل دست و پا گیر و به دور از بروکراسی اداری به دنبال به دنبال تحقق اهداف هستیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *