• شناسه خبر : 14955

سرطان خون از مخاطرات انسانی کارخانه سرب است، در درجه اول کارگران و خانواده آنان در خطرند

مسعود دهقانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم در واکنش به احداث کارخانه سرب در کاشان اظهار داشت: علاوه بر طرح موضوع در کارگروه سلامت شهرستان کاشان، چندین مکاتبه با معاونت فرمانداری و همچنین تقاضای طرح موضوع در شورای تامین این شهرستان و در جلسه اخیر شورای شهر نیز مطرح شد.


وی با بیان اینکه آزمایشات کارگران شرکت مذکور انجام شده و به مراجع قضایی هم ارسال شده است، افزود: امیدوارم موضوع به صورت صحیح و علمی و قانونی پیگیری شود و در این زمینه اقدامات لازم صورت پذیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشان با بیان اینکه فرماندار و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کاشان در این زمینه در جریان هستند، ابراز داشت: مصوباتی در این زمینه صورت پذیرفته و مکاتبات نیز صورت پذیرفته و گزارش نیز مجددا ارسال شده است.

وی با بیان اینکه تمام مكاتبات در راستای مخاطرات انسانی و محيط منطقه کاشان بوده است، گفت: قطعا دانشگاه علوم پزشکی کاشان مخالف این موضوع است چراکه از جمله مخاطرات انسانی آن سرطان خون است.

دهقانی با بیان اینکه در درجه اول كارگران و خانواده كارگران در مخاطره هستند، تصریح کرد: در درجات بعدی صنايع اطراف کارخانه سرب در شهرستان کاشان و نهايتا به آلودگی زيست محيطی می‌انجامد.


    من تو
    (0) (0)

    من تو

    ژانویه 17, 2022

    بابا اینجوری ک نمیشه. فقط خبر فقط خبر... باید همهومردم جمع بشیم‌ بریم جلو فرمانداری وایسیم اعتراض مسالمت امیز کنیم.... نمیدونم چرا مردم عین خیالشون نیس... بابا توی کاشان کم سرطان داریم؟؟؟؟ الان خانه ای نیس ک توش یه سرطانی نباشه... کارخونه سرب رو کم داشتیم!

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *