• شناسه خبر : 6272

دستگیری برادران سارق خودرو و مغازه در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای خودرو و مغازه و کشف اموال مسروقه به ارزش تقریبی بیش از ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ پاسدار علی قربانی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد سرقت خودرو پراید در سطح شهر کاشان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند دو نفر سارق حرفه ای را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کنند‌.

سرهنگ قربانی افزود :طی بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال و قطعات خودرو مسروقه و مواد خوراکی و شوینده سرقت شده از سطح مغازه ها و سوپر مارکت های سطح شهر کاشان را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با گروه های مجرمانه در دستور کار جدی کارکنان این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست کرد: جهت پیشگیری موثر در این زمینه ضمن تجهیز خودرو و وسایل نقلیه به وسایل ایمنی، هر گونه موارد مشکوک را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *