• شناسه خبر : 984

رئیس کمیسیون اقتصادی شورا کاشان:

زیرگذر مدخل شهر مشکل حقوقی، قراردادی و فنی ندارد

رئیس کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کاشان گفت:اجرای پروژه زیرگذر مدخل شهر بدون هیچ مشکل حقوقی، قراردادی و فنی توسط قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان یکی از بهترین پیمانکاران کشور به طور جدی در حال پیگیری است .

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، و به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان، علیرضا پورعسگری در آیین افتتاح خانه ورزش اردیبهشت خیابان کارگر افزود: با وجود تمام نقطه نظرات و مشکلات و طرح مباحث کارشناسی، این پروژه به سرمنزل مقصود رسید و در 20 خردادماه گذشته به قرارگاه ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: کار کردن در هر شرایطی لذت بخش است اما فعالیت در دورانی که مدیریت شهری در تأمین منابع مالی و پشتیبانی با شرایط سخت و دشواری دست و پنجه نرم می‌کند، ساده نیست و لذت مضاعفی دارد.

این عضو شورا در ادامه با تأکید بر برنامه های توسعه شهردار کاشان در حوزه های مختلف، اجرای پروژه زیرگذر در کاشان را جزو اتفاقات خوب شهر دانست و اظهار داشت: امیدوارم با تعامل و همکاری تمام مجموعه ها و نهادهای منطقه این پروژه بزرگ در زمان بندی مناسب به بهره برداری برسد.

پورعسگری خاطرنشان کرد: ادامه عملیات اجرای سالن ورزشی دیگر در حوزه خیابان کارگر پس از رفع مشکلات حقوقی، در کنار افتتاح خانه ورزش اردیبهشت این خیابان بشارت خوبی برای اهالی این منطقه خواهد بود.


    محمدطاها
    (0) (5)

    محمدطاها

    جولای 11, 2019

    من به عنوان یک شهروند کاشانی راضی نیستم که بودجه ای که باید در کوچه و خیابان و میدان محل سکونت ام خرج بشه مدخل خرج کنید میدان کتاب و رودخانه کنارش انگار جز شهر نیست نمیدونم چرا مسولین همه اش فکرمیکنن مردم خرند وچیزی حالیشون نیست

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *