• شناسه خبر : 2713

زمان آزمون جذب نیروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تا پایان مهر اعلام می شود

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: فراخوان جذب نیروی شرکتی برای واحدهای تابعه این دانشگاه قانونی بوده و تا پایان مهر ماه زمان آزمون کتبی آن اعلام می شود.

علیرضا مفرح روز سه شنبه در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار کرد: آزمون جذب نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان هیچ تداخلی با فراخوان هفتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور ندارد و این آزمون مجزا و قانونی بوده و به زودی افراد مورد نیاز جذب خواهند شد.

مفرح درباره دلیل تاخیر در اعلام زمان آزمون این فراخوان گفت: با توجه به تغییر شرایط جنسیت رشته شغلی کارشناس آموزش از مرد به مرد/ زن و بر اساس مصوبه کمیته آزمون دانشگاه علوم پزشکی کاشان فرصت مجددی تا 9 مهر برای متقاضیان واجد شرایط در رشته شغلی مذکور فراهم شد تا با رعایت مفاد آگهی قبلی ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، ماه گذشته فراخوانی مبنی بر اینکه “دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نظر دارد از طریق شرکت خصوصی طرف قرارداد و از محل مجوز شماره 7816/209/د مورخ 09/01/1395 معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی و جهت تامین نیروی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، نسبت به جذب نیرو در مشاغلی از طریق بر گزاری آزمون اقدام نماید”، اطلاع رسانی شد تا افراد زیادی جویای کاری برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

فراخوان جذب نیروی شرکتی برای واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی کاشان از 30 مرداد تا 3 شهریور تعیین شده بود که یک روز نیز این تاریخ تمدید شد و هر داوطلب پس از مطالعه شرایط و نحوه امتیازبندی و سهیمه ها با واریز مبلغ 30 هزار تومان اقدام به ثبت نام می کرد.

در این فراخوان اعلام شده که زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، زمان آزمون کتبی و مصاحبه پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق پورتال دانشگاه علوم پزشکی کاشام اطلاع رسانی خواهد شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *