• شناسه خبر : 14418

روزی که ناصر حجازی در کاشان گلزنی کرد

۳۹ سال پیش تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری دوستانه در استادیوم چهل جریب کاشان به مصاف تیم (پاس آزاد ) رفت و با نتیجه ۶-۱ به برتری رسید.


دیدار دوستانه با تیمهای شهرستانی، در آن سالها که فقط فوتبال باشگاههای تهران جریان داشت پرسپولیس و استقلال را گهگاه راهی شهرهای مختلف کشور می‌کرد.


از نکات جالب این بازی حضور ناصر حجازی در پستی غیر از دروازه بان برای این بازی بود و حراست از دروازه آبی‌ها را حجت خاکسار تهرانی-گلر ذخیره او در استقلال- بر عهده داشت.


این آخرین بازی ناصر حجازی در کاشان بود و پس از آن او از سال۱۳۶۱ به عنوان مربی-بازیکن فعالیت می‌کرد.

او که به عنوان یکی از نمادهای باشگاه استقلال شناخته می‌شود در روز ۲ خرداد ۱۳۹۰ پس از تحمل مدت‌ها رنج ناشی از بیماری سرطان ریه در بیمارستان کسری تهران درگذشت.


استقلال در کاشان با ترکیب (حجت خاکسار تهرانی، وحیدامیری، پرویز مظلومی، شاهرخ و شاهین بیانی،اصغر حاجیلو، مرحوم رضا احدی، عبدالعلی چنگیز، غلامرضا برهان زاده، رضا نعلچگر، مهدی فردعلی نیا و مرحوم ناصر حجازی) برابر پاس آزاد قرار گرفت.


پاس آزاد کاشان نیز در این بازی با نفراتی همچون محسن آب رحیمی،‌ حسین حیدریان- زننده گل کاشان-، مرحوم حسن یوسف زاده، محی الدین مسئله،محمد شومالی، محمود کریم زاده،ابوالفضل طاهری، رضا مازندرانیان، مسعود شیرازی، مرتضی گلی زاده،محمد طاهری، حسین ولایتی «سرپرست» و حسین آب رحیمی «مربی» به میدان آمد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *