• شناسه خبر : 8752

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان خبر داد:

رفع تصرف 79هزار متر اراضی ملی از دست زمین‌خواران در کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از بازپسگیری اراضی ملی به ارزش بیش از ۷۲۲ میلیارد ریال در چهار ماه گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان جزئیات مربوط به رفع تصرف از اراضی ملی این شهرستان را تشریح کرد و گفت: در چهار ماه گذشته با تلاش شبانه‌روزی پرسنل این اداره کل و عوامل یگان حفاظت اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، ۳۸ مورد تعرض به اراضی ملی در شهرستان کاشان شناسایی و رفع تصرف شد.

 

وی با بیان اینکه مساحت اراضی بازپس‌گیری شده حدود ۷۹ هزار متر مربع بوده اظهار کرد: از این میزان ۳۲ هزار و ۳۱۵ مترمربع در شهر کاشان، ۳ هزار و ۵۵۰ متر مربع در شهر قمصر، ۶ هزار و ۱۱۴ مترمربع در شهر برزک، ۲۳ هزار و ۳۹۸ مترمربع در شهر نیاسر و یک مورد در شهر کامو به مساحت ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از دست متصرفین خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان، ارزش تقریبی این اراضی را جمعاً بالغ بر ۷۲۲ میلیارد ریال بیان کرد و اذعان داشت: ۲۲ مورد از اراضی باز پس گیری شده به ارزش بیش از ۵۹۳ میلیارد ریال با حکم قضایی و ۱۶ مورد دیگر با دستور دادستان اجرایی شده است.

 

وی با هشدار جدی درخصوص هرگونه تعرض و دست‌اندازی به اموال و اراضی دولتی گفت: رسیدگی به موضوع زمین‌خواری در اولویت فعالیت‌های این اداره قرار دارد و به جهت برخورد با پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد می‌شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *