• شناسه خبر : 7520

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۲۱هزار مترمربع از اراضی دولتی در بخش برزک و نیاسر کاشان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان گفت: بیش از ۲۱ هزار مترمربع از اراضی دولتی در دو بخش نیاسر و برزک کاشان رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم روح الله دهقانی صبح سه شنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه با زمین خواری و متجاوزان به حقوق عمومی و دولتی بیش از ۲۱ هزار متر مربع از اراضی دو بخش نیاسر و برزک کاشان رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه دادستانی کاشان در جهت تامین منافع مردم و مبارزه با زمین خواران هیچگونه مماشاتی نمی کند، ابراز داشت: این اراضی دارای ارزش ریالی بیش از ۳۴ میلیارد ریال بود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشان در بیان جزئیات این اقدام افزود: یک هزار و ۴۸۷ متر مربع از این اراضی واقع در مزرعه پریان شهر برزک بود که ارزش ریالی معادل حدودی ۱۴ میلیارد ریال داشت و ۱۹ هزار و ۵۹۸ مترمربع دیگر از این اراضی رفع تصرف شده در شهر نیاسر و روستای اسحاق آباد بود که دارای ارزش ریالی بیش از ۲۰ میلیارد ریال بود.


    (0) (0)

    آگوست 18, 2020

    باید به موضوع زمین خواری ومافیای زمین در کاشان اطراف رسیدگی شود در قمصر کوه را هم صاف کردند

    م م
    (0) (0)

    م م

    می 17, 2021

    لطفا جلوی زمین خوار درشهر کاشان روستای شیراباد محدوده خانه باغ شاکر گرفته شود زیراطبیعت دچار چالش شده وهر کس که رسیده ساخت وساز غیر مجاز انجام داده وباعث به خطر افتادن چرخه طبیعت شده اند مسئولین همه چی راپول نبینند که بخواهند که بخواهند فرد خلاف کار راباگرفتن پول همه چی راپشت گوش بیاندازند

    م م
    (0) (0)

    م م

    می 17, 2021

    باید جلوی زمین خواری درکاشان درشیراباد پشت خانه باغ شاکر راگرفت زیرا دشت شیراباد اون زیبایی گذشته راندارد وساخت وسازهای غیر مجاز چهره دشت رابهم ریخته وازطرفی دربرار حوادث غیر مترقبه ناایمن است وتمام ارگانها رادچارچالش میکند ایکاش روزی برسد که باپول برای حل این معضلات دردستگاه های مربوطه(جهاد، ...) استفاده نشود زیراباعث تخریب طبیعت میکند

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *