• شناسه خبر : 3419

رضا صادقی سکاندار تیم آرنوش کاشان شد

با پذیرش استعفا «سعید محمودی» از سرمربیگری تیم فوتسال آرنوش کاشان «رضا صادقی» به عنوان جانشین وی عهده دار هدایت این تیم شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، پس از گذشت پنج هفته از لیگ دسته یک فوتسال کشور سعید محمودی مربی جوان این تیم پس از کسب یک برد و چهار باخت متوالی از هدایت این تیم استعفا داد تا مسوولان این تیم بلافاصله با «رضا صادقی» برای سرمربیگری این تیم به توافق برسند.

رضا صادقی مدرس رسمی فدراسیون فوتبال آسیا (AFC) سابقه مربیگری تیم های فوتسال گیتی پسند، فیروز صفه، نیک اندیش، آینده گستر، کاشی نیلو، تیم ملی جوانان ناشنوا و مربی تیم ملی دانشجویان را در کارنامه خود دارد .

تیم فوتسال آرنوش کاشان در هفته ششم این رقابت ها پنجشنبه 16 آبان در زنجان به مصاف پنجشنبه 16 آبآن ماه به مصاف تیم خالص سازان زنجان این شهر خواهد رفت.

مسابقات لیگ دسته فوتسال کشور با حضور ۲۱ تیم در دو گروه برگزار می شود که محصولات غذایی آرنوش کاشان در گروه دوم این مسابقات با تیم های شهرداری ساوه، سفیرگفتمان تهران، شهرداری رشت، خالص سازان زنجان، گهر زمین سیرجان، پاس البرز، نماسازان ساحل آبادان، پاسارگاد شهرکرد، کراپ قزوین و فودکای تهران همگروه است.

تا پایان هفته پنجم تیم آرنوش کاشان با کسب یک برد و  چهار باخت در رده هشتم گروه خود قرار دارد.

تیم فوتسال آرنوش کاشان


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *