• شناسه خبر : 5793

واکنش ها به عدم اجرای مصوبه ستاد بحران فرمانداری کاشان در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا

عدم اجرای کامل مصوبات ستاد بحران فرمانداری کاشان در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کاشان، واکنش شهروندان کاشانی را در پی داشته است.

پس از انتشار خبر مصوبات ستاد بحران فرمانداری کاشان در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا در کاشان در اهل کاشانم، تعداد زیادی از شهروندان کاشانی در تماس با اهل کاشانم، با ابراز نگرانی از عدم اجرای این مصوبات خبر دادند و گفتند “برخی از تالارها مراسمات خود را برگزار می کنند، تعدادی از مساجد نیز بدون توجه به مصوبه فرمانداری و دستورالعمل های وزارت بهداشت طبق روال قبل به اقامه نماز جماعت می پردازند، در این میان برخی باشگاههای ورزشی نیز فعالیت می کنند.”

حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی در این خصوص به حوزه گفته با توجه به شیوع ویروس کرونا، براساس مصوبه ستاد بحران فرمانداری ویژه شهرستان کاشان به منظور حفظ سلامت مردم، کلیه برنامه های فرهنگی، مجالس مذهبی، عزاداری هیئات، مجالس ترحیم اموات و مراسم معنوی اعتکاف تا اطلاع ثانوی در این شهرستان تعطیل شد.

او همچنین گفته است که اقامه نماز جماعت در مساجد شهرستان به دلیل استفاده نمازگزاران از مهر مشترک تا اطلاع ثانوی تعطیل است و کسانی که مصوبه ستاد بحران فرمانداری کاشان در این زمینه را رعایت نکنند ضمن اینکه از طریق مراجع قضایی باید پاسخگوی هر گونه انتقال و انتشار این بیماری باشند، دیه خسارات وارده و فرد متوفی را نیز باید به صورت کامل پرداخت کنند.


    (0) (0)

    فوریه 26, 2020

    سلام .مسجد شهرک ۲۲ بهمن نماز جماعت داره .تورو خدا کمک کنید .اگه اینجا یکی بگیره همه شهرکیا میگیرن

    (1) (0)

    فوریه 27, 2020

    عزیزی که این پیام دادین اولا مملکت قانون داره واین فقط وفقط مسولیت انسانی است نه جرم چون شما نمیتوانی اثبات کنی ویروس از چه شخصی است؛افسوس میخورم به حال خودمون که مسولین شهرمون امثال شما هستند...لطفا بیخودی حرفی نزن جمهوریه نه دیکتاتوری؛میتونی خواهش کنی نه زور؛مدیریت کنیدوپیشگیری با ارائه ماسک و ضدعفونی ها...نه دزدی

    علی
    (0) (0)

    علی

    فوریه 27, 2020

    به به میبینم که همه مرجع تقلید شده اند و اظهار نظر می کنند. از این بنده خدا یه سوال کنید که آیا اگه کسی گرفت و شکایت داشت، باید به شما مراجعه کنه یا بره دادگاه؟ حالا دادگاه بر اساس کدام قانون و مرجع رسیدگی باید دیه متوفی و خسارتها را بده؟؟؟!!! برید خجالت بکشید، مردم توی اولین مسائل اعتقادی موندن و شما که مسئولش هستید، هیچوقت صداتون در نمیاد حالا یهو موضع گیری و اظهار نظر می کنید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *