• شناسه خبر : 13924

دستگیری سارق و مالخر دریچه‌های فاضلاب/ اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، از دستگیری سارقی خبر داد که ۳۰ فقره دریچه‌ فاضلاب را سرقت کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، سرهنگ ستاد حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سریالی چند فقره سرقت دریچه فاضلاب در معابر عمومی شهر کاشان، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
 وی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس ماموران ‌کلانتری۱۴ ناجی آباد با بررسی شیوه و شگرد سرقت های صورت گرفته و جمع آوری سرنخ های موجود، سارق را که به وسیله یک دستگاه خودروی ، به صورت حرفه ای دریچه های چدنی فاضلاب را سرقت می کرد، شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات پلیسی، موفق شدند متهم بنام ” اسماعیل ” ۳۲ ساله را داخل مخفیگاهش دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: متهم که پس از انتقال به کلانتری۱۴ و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، درتحقیقات تکمیلی پلیس به 30 فقره سرقت دریچه های آب و فاضلاب و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ بساطی در ادامه اظهار داشت: در عملیاتی ضربتی، مالخر اموال مسروقه نیز که دارای یک مغازه ضایعاتی بود دستگیر و در تحقیقات بعدی مشخص شد این فرد دریچه های فاضلاب مسروقه را به همراه ضایعات دیگر به کارخانه های بازیافتی انتقال می داد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص سرقت های این چنینی سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *