• شناسه خبر : 6481

دستگیری دو نفر رمال و فالگیر در کاشان

ماموران کلانتری۱۴ ناجی آباد شهرستان کاشان، ۲ نفر رمال و فالگیر را که اقدام به دعانویسی و سرکیسه کردن افراد ساده لوح کرده بودند را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ پاسدار علی قربانی، فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت:  با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت دو نفر در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه گرایی در سطح شهر کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت. 

وی در ادامه افزود:  ماموران کلانتری۱۴ ناجی آباد پس از هماهنگی با مقام قضایی ، تحقیقات خود را در محل زندگی این افراد آغاز کرده و متوجه شدند که آنان با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد به ویژه زنان اقدام به رواج خرافه گرایی، رمالی و فال گیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می کنند . 

سرهنگ قربانی ضمن اشاره به دستگیری متهمان و انتقال آنان به کلانتری گفت : متهمان در بازجویی های انجام شده به کسب درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب افراد به بهانه های رفع بیماری ، گرفتاری ، مشکلات خانوادگی ، بخت گشایی و … اعتراف کردند . 

فرمانده انتظامی کاشان در پایان با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند خاطرنشان کرد : شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات روحی و روانی و گرفتاری های خانوادگی نکرده و هدف آنها کسب درآمد از طریق فریب افراد می باشد .


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *