• شناسه خبر : 1849

داوران کاشانی استعفایشان را پس گرفتند/ دپارتمان داوری تشکیل شد

داوران جوان کاشانی که در اعتراض به تغییرات کمیته داوران فوتبال کاشان از قضاوت در میادین انصراف داده بودند با تشکیل دپارتمان داوری استعفای دسته جمعی خود را پس گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در هفته های گذشته تعداد 21 نفر از داوران جوان کاشانی به دلیل اعتراض به تغییر رئیس هیات فوتبال کاشان با استعفای دسته جمعی خود از قضاوت در مسابقات انصراف داده بودند تا برگزاری لیگ فوتبال این شهرستان در رده های مختلف با چالش بزرگی همراه شود.

در هفته های گذشته تغییر محسن بختیاری رئیس کمیته داوران و معرفی احمد صانع نژاد به جای وی و انتخاب اکبر عظیمی به عنوان دبیر این کمیته موجب اعتراض داوران کاشانی نسبت به این تغییرات و استعفای آنها شده بود.

انصراف آنها حتی باعث شد دیدار رده جوانان با قضاوت داوران بازنشسته برگزار شود و زمان آغاز مسابقات لیگ فوتبال بزرگسالان را نیز در هاله ابهام قرار دهد.

هر چند حسین خیمه کبود رئیس هیات فوتبال کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم دلیل این تغییرات را بر اثر فشارهای فدراسیون فوتبال و استان اصفهان و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی اعلام کند ولی ارسال نامه استعفای دسته جمعی کاشانی به رئیس هیات فوتبال اصفهان اوضاع فوتبال کاشان را پیچیده تر کرد.

با این تفاسیر هیات فوتبال کاشان با برگزاری جلسه ای با حضور داوران برای حل این مشکل اقدام کرد که در نهایت با صلح و سازش آنها استعفای خود را پس گرفته و دپارتمان داوری را برای چینش داوران در مسابقات تشکیل دادند.

احمد صانع نژاد رئیس فعلی کمیته داوران فوتبال کاشان همراه با محسن بختیاری، رئیس سابق این کمیته و اکبر عظیمی تیم سه نفره دپارتمان داوری کاشان را تشکیل می دهند و علاوه بر اینکه هر کدام از آنها ناظر مسابقات خواهند بودند داوران هر بازی را چیدمان خواهند کرد.

هر چند با بازگشت داوران مستعفی برگزاری لیگ های فوتبال کاشان در رده های مختلف در حال برگزاری است اما بر اساس شنیده ها به دلیل اتفاقات اخیر ابوالفضل آقابابایی یکی از داوران آینده دار فوتبال کاشان که هم اکنون مسابقات لیگ سه کشور را قضاوت می کند با جریمه و محرومیت همراه شد تا وی تصمیم بگیرد برای ادامه فعالیت داوری خود به شهرستان آران و بیدگل برود.

شایان ذکر است لیگ فوتبال بزرگسالان کاشان با حضور 11 تیم به صورت دوره ای از روز پنجشنبه 31 مرداد در استادیوم شهید ناصری فکری آغاز شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *