• شناسه خبر : 9370

دانشگاه علوم پزشکی کاشان، علیه تجمعات ناقض پروتکل‌ها اعلام جرم کرد

سیدعلیرضا مروجی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به برگزاری تجمعات در سطح شهرستان در روزهای اخیر اظهار داشت: خوشبختانه هیئات مذهبی کاشان در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی همکاری و جدیت بسیار خوبی داشتند که قابل ستایش و احترام است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این بین، یکی دو مورد نیز به دستورالعمل های بهداشتی بی توجه بودند، ابراز داشت: از دادستان کاشان خواسته ایم به عنوان مدعی العموم از ناقضان پروتکل های بهداشتی که اقدام به برگزاری تجمع بدون مجوز کرده اند، اعلام جرم کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد: حفظ سلامت شهروندان یک اصل و فریضه برای تمام مدیران و مسئولین است و در صورتی که فرد یا افرادی نسبت به تهدید بهداشت عمومی و سلامت مردم در جامعه اقدام کنند با آنها به شدت برخورد می شود.


    شهروند
    (0) (0)

    شهروند

    ژانویه 20, 2021

    سلام جناب اقای مروجی مطلعید که نوش اباد هم در حوزه مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی هست که در سایه بی توجهی مسوولان آران و بیدگل، حیاط خلوتی شده است که تعدادی از جوانهای منطقه کاشان برای تجمعات مذهبی از جمله 20شب مراسم فاطمیه و دسته عزا اقدام می کنند و کسی هم جلودار آنها نیست. بنابراین خواهشا که به این موضوع هم رسیدگی فرمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *