• شناسه خبر : 18491

عضو شورای شهر کاشان:

خبر نداشتیم هزینه زیرگذر تا ۵۰۰ میلیارد هم خواهد رسید/ چه کسی قرارداد زیرگذر را بسته که مردم باید خسارتش را بدهند؟/ حق الناس برای مردم شهر هم وجود دارد

عضو شورای شهر کاشان گفت: حق الناس تنها برای پیمانکاران نیست بلکه حق الناس برای یک مردم شهر هم وجود دارد و هرچه قدر پول هایی که برای تعدیل یا گذشت زمان پروژه زیرگذر هزینه می شود از جیب مردم است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، عفت پدرام فر در نود وهفتمین نشست رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر با موضوع بررسی پروژه های شهرداری کاشان اظهار داشت: شهردار طبق قانون پیگیر شود چه کسی قرارداد زیرگذر را بسته و فکرش را نکرده که هم این قرارداد را وارد مخمصه کرده و هم مردم شهر باید الان خسارت چندین برابری بدهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کاشان در ادامه افزود: من نمی دانم مقصر چه کسی است که 88 قطعه زمین را دانسته یا نادانسته، عامدانه یا جاهلانه برای پروژه زیرگذر برای قرارداد بسته و چگونه می خواهد جواب حق الناس مردم را بدهد. 

وی تصریح کرد: من نگرانم که پیمانکار می گوید موضوع 88 قطعه زمین واگذاری شهرداری به پیمانکار حل بشود، قضیه حل خواهد شد، از کجا معلوم بعدا اعلام شود موضوع واگذاری 55 قطعه خاکی حل شود تا قصه ما حل خواهد شود و از کجا معلوم بعدا مطالب دیگر، تعدیل های دیگر و ضررهای دیگری روی کار نیاید.

پدارم فر با اشاره به اینکه شاید صحبت های من ناخوشایند باشد ولی به عنوان نماینده مردم حرف دل خودم را می زنم، گفت: زمانی که با اجرای این زیرگذر در دوره قبل شورای شهر مخالفت می کردیم تا اینجای کار را نمی دانستیم. 

این عضو شورای شهر کاشان در ادامه افزود: فکر می کردیم این زیرگذر با هزینه 100 میلیارد تومانی و در نهایت با گذشت زمان 200 میلیارد تومان  پروژه ای که آنقدر تاثیری هم در حل ترافیک شهر نخواهد داشت اجرا خواهد شد ولی خبر نداشتیم هزینه های آن هم تا 500 میلیارد تومان خواهد رسید.

پدارم فر در پایان خاطرنشان کرد: این حق مردم است که بعد از این همه هزینه از زیرگذر بتوانند استفاده کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *