• شناسه خبر : 16814

حضور بهترین‌های خبرنگاری ایران در کاشان

جمعی از بهترین اساتید خبرنگاری ایران برای برگزاری دوره آموزش خبرنگاری به کاشان می‌آیند.


به گزارش اهل کاشانم، «محمدعلی خرمی» مدیرعامل موسسه آندانا با اعلام این خبر گفت: در دو دهه گذشته، دوره‌ای در این سطح در کاشان برگزار نشده و امیدواریم جامعه رسانه‌ای کاشان و علاقمندان به این حوزه از حضور این اساتید بیشترین بهره را ببرند.
خرمی درباره محتواهای ارائه شده در این دوره گفت: دوره آموزش خبرنگاری از پنج سرفصل «خبرنویسی»، «روش‌های مصاحبه و شیوه‌های تنظیم آن»، «اصول گزارش نویسی»، «اصول نگارش و ویراستاری اخبار» و «روابط عمومی» تشکیل شده و دانش‌پژوهان در مجموع باید 60 ساعت آموزش ببینند.
وی افزود: دوره به مدت پنج هفته، در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود و به افرادی که در آزمون نهایی نمره لازم را کسب کنند، از طرف دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدرک معتبر ارائه می‌شود. این مدرک، یکی از معتبرترین مدارک خبرنگاری ایران و قابل ارائه در سامانه جامع رسانه های کشور است.
مدیرعامل موسسه آندانا ادامه داد: ثبت نام از روز شنبه 8 مرداد به مدت یک هفته انجام می شود و با توجه به شیوع کرونا ظرفیت شرکت کنندگان محدود است. خبرنگاران، روابط عمومی ها و شهروندان علاقمند می‌توانند در این دوره شرکت کنند


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *