• شناسه خبر : 4268

جوابیه اداره راه و شهرسازی کاشان درباره فروش زمین های با کاربری ورزشی

در پی انتشار خبری در پایگاه خبری اهل کاشانم با عنوان «مانع فروش زمین های با کاربری ورزشی کاشان به بخش خصوصی شوید» که محتوای آن نامه  درخواست روسای هیات های ورزشی کاشان از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه بود، اداره راه شهرسازی  کاشان جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، با توجه به اینکه این موضوع روز چهارشنبه 13 آذر در برنامه بدون تعارف رادیو کاشان مطرح شد و پس از آن روز 14  آذر نامه روسای هیات های ورزشی توسط پایگاه خبری اهل کاشانم منتشر گردید، این جوابیه خطاب به مدیرعامل رادیو کاشان ارائه شده و رونوشت آن نیز برای اطلاع رسانی به پایگاه خبری اهل کاشانم ارسال شد.

شایان ذکر است پایگاه خبری اهل کاشانم در حال تهیه گزارشی از این موضوع و  بررسی فرآیندهای  قانونی و  کارشناسی واگذاری زمین های با کاربری ورزشی به بخش خصوصی در کاشان است که  امیدواریم مسوولان ذی ر بط پاسخگوی سوالات و ابهامات موجود باشند.

متن کامل جوابیه اداره راه و شهرسازی کاشان که رونوشت آن علاوه بر فرمانداری کاشان به پایگاه خبری اهل کاشانم ارسال شده است به شرح زیر می باشد:

با سلام و احترام، پس از حمد خدا و درود صلوات  بر محمد و  آل محمد (ص) در خصوص  خبر منتشر شده پیرامون فروش اراضی با کاربری ور ز شی  شهرستان کاشان به بخش خصوصی  توسط اداره راه و شهرسازی لازم به توضیح است؛ اولا  عرصه  مورد بحث ده ها سال در تصرف  اداره ورزش بوده است (از سال 69 تاکنون) . لیکن هیچگونه اقدامی جهت احداث پروژه ورزشی توسط اداره مذکور انجام نگردیده و شروط قراردادی رعایت نشده علاوه بر آنکه تصمیمات اخذ شده از طریق مفاد  اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان صورت پذیرفته است؛  ضمنا سند مالکیت صرفا پس از اجرای طرح توسط  سرمایه گذار قابل انتقال خواهد بود.

این اداره در خواست دارد با توجه به مباحث مطرح شده در آن رسانه محترم و همچنین رسانه های غیررسمی و کانال های خبری شهرستان پاسخ صادره را جهت تنویر افکار عمومی منتشر فرمایید.

 

جوابیه راه و شهرسازی


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *