• شناسه خبر : 15391

جلوه‌ای از توزیع عادلانه امکانات و خدمات در عید رستگاری و عدالت، نقاط کم برخوردار شهر میزبان تجهیزات تفریحی و ورزشی می‌شوند

حسن بخشنده امنیه، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) بیان کرد: بیش از 120 میز تنیس و فوتبال‌دستی به اماکن مختلف نقاط کم‌برخودار شهر اعم از مساجد، موسسه‌ها و کانون‌های فرهنگی و قرآنی، مدارس و مراکز آموزشی، پایگاه‌های بسیج و… از سوی شهرداری کاشان اهدا می‌شود.


وی، محل توزیع و اهدای این امکانات را شامل حدود 30 مکان و نقطه کم برخوردار عنوان و خاطرنشان کرد: خیابان کارگر، کوچه حسین پور،خیابان غیاث الدین جمشید کاشانی، شهرک 22 بهمن،فاز دو ناجی آباد، خیابان امام خمینی(ره)، خیابان شهیدان باغشیخی، بلوار ملاصدرا، خیابان امیرالمومنین(ع)،حسن آباد، راوند، خیابان شهید صالحی، فین، لتحر،بلوار شهیدان بدیعی، پل باربند، خیابان نطنز، طاهرآباد و… از جمله نقاطی هستند که در قالب مکان‌های آموزشی و فرهنگی آن به این امکانات مجهز می‌شوند.

شهردار کاشان، با تأکید بر تعیین محل‌‌های ارائه امکانات بر مبنای نیاز نوجوانان و جوانان، اعتبار صرف شده برای تأمین این تجهیزات را بالغ بر 6 میلیارد ریال ذکر کرد.

بخشنده امنیه، با اشاره به اینکه نگرش عدالت‌محور فراتر از شعارها باید در میدان عمل محقق شود تصریح کرد: چنین اقداماتی می‌تواند گامی هر چند کوچک برای ایجاد بستر تفریح و نشاط برای نوجوانان و جوانان نواحی کم‌برخوردار شهر محسوب گردد.

وی، توزیع عادلانه امکانات و خدمات را یکی از رویکردهای کلان و اصلی مدیریت شهری در این دوره خواند و افزود: سعی ما بر این است ضمن برخورداری از نگاهی همه جانبه و جامع به نیاز شهروندان در تمام مناطق، توجه ویژه خود را به اهالی نقاط کمتر توسعه یافته شهر معطوف سازیم تا بتوانیم عدم خدمت‌رسانی شایسته در طول دوره‌ها به این نواحی را تا حد امکان جبران کنیم.


    (0) (0)

    مارس 1, 2022

    سلام.برا مسکن مهر کاشان چرا هیچ امکاناتی در نظر نگرفتید؟

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *