• شناسه خبر : 15491

تمام اماکن گردشگری و تاریخی کاشان در ایام نوروز باز است، اسکان مسافران در حسینیه‌ها و سوله‌ها ورزشی ممنوع است

جواد مزروعی مدیر مرکز مدیریت بحران فرمانداری کاشان در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به در پیش بودن نوروز و پیش بینی حضور گردشگران نوروزی در کاشان اظهار داشت: تمام اماکن و سایت های گردشگری و تاریخی کاشان در ایام نوروز باز است.


وی با بیان اینکه باغ جهانی فین هم در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی است، بیان داشت: البته با پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی کاشان فقط حمام موجود در باغ فین با توجه به سقف کوتاه و محوطه بازدید کوچک و همچنین عدم دارا بودن سیستم تهویه مناسب به روی گردشگران بسته خواهد بود.

مدیر مرکز مدیریت بحران فرمانداری کاشان با اشاره به اینکه اسکان مسافران نوروزی در مدارس آموزش و پرورش بلامانع است، خاطرنشان کرد: البته این مدارس باید به طور مرتب ضدعفونی شود و دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز وظیفه نظارت بر این مهم را دارد.

وی با اشاره به اینکه مراکز اقامتی مثل هتل و هتل های سنتی و بومگردی دارای مجوز از مراجع قانونی در ایام نوروز می توانند پذیرای مسافران نوروزی باشند، گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اقامت مسافران نوروزی در حسینیه ها، منازل کلید به دست ها و سوله های ورزشی ممنوع است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *