• شناسه خبر : 7787

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی:

تشکیل استان گلساران به نفع تمامی مردم استان اصفهان است/ به نظر می رسد دولت موافق تشکیل استان گلساران است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل استان گلساران به نفع تمام مردم استان اصفهان است و به نظر می رسد دولت موافق تشکیل استان گلساران است.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با توجه به اینکه اعتقاد داریم برخی از استان های پهناور ایران باید تبدیل به دو یا سه استان جدید شود، اظهار داشت؛ برای مثل استان سیستان، کرمان، فارس هرکدام به سه، دو باید تبدیل شود و بر این مبنا اعتقاد داریم که استان اصفهان هم باید تبدیل به دو استان اصفهان و گلساران شود.

وی با اشاره به اینکه این به نفع همه مردم به دلیل تمرکززدایی است، ابراز داشت؛ این استان ها آنقدر بزرگ هستند که استانداران و مدیران کل وقت ندارند به همه استان سفر کنند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شهرستانهای هر کدام از این استانها هم فاصله شان با مرکز استان زیاد است، تصریح کرد: این رفت و آمدهای مکرر مردم باعث صرف هزینه های هنگفت و حتی افزایش به خطرافتادن جان شهروندان میشود.

دولت موافق تشکیل استان گلساران است

وی با اشاره به اینکه تشکیل استان جدید باعث تمرکززدایی می شود، بیان داشت: به دلیل اختصاص اعتبارات مجزا به هر دو استان اصلی و جدا شده مردم دو استان از این موضوع منفعت می برند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل استان گلساران به نفع تمام مردم استان اصفهان است و به نظر می رسد دولت موافق تشکیل استان گلساران است.

از حق مردم کاشان دفاع می کنم

ابوترابی با اشاره به اینکه به شدت از حق مردم کاشان در تشکیل استان گلساران حمایت می کنم، یادآور شد: تشکیل این استان به نفع همه مردم این استان و استان اصفهان است چراکه بودجه استانها در پایتخت تعلق میگیرد و مدیران کل استانها با فراغت بال بیشتری‌می توانند ارائه خدمات دهند.

وی با اشاره بعضی از مخالفت ها که از طرف برخی افراد در مورد تشکیل استان گلساران بیان می‌شود، افزود: تشکیل این استان هم به نفع شهرستانهای استان گلساران و هم به نفع شهرستانهای که در استان اصفهان می‌ماند، است.

دولت موافق تشکیل استان گلساران است

نماینده مردم نجف آباد در پاسخ برخی مخالفت ها که اصل ۷۵ را یکی از موانع شکل گیری‌استان جدید می دانند، گفت: به نظر می‌رسد که دولت موافق تشکیل استان گلساران است چراکه در مجلس قبلی که عضو کمیسیون شوراها بودم در هنگام طرح و تصویب استان گلساران در مجموع مخالفتی از دولت ندیدم.


    (0) (2)

    سپتامبر 8, 2020

    سلام ان شاءالله که اهمیت داده شودحال اگراستان هم نشدلااقل رسیدگی اساسی به کاشان شودمسئولین‌کاشانی ازهمه نظربه فکرکاشان باشندبودجه هایی که واقعاواقعاحق کاشان وهرارگانی هست داده شودوارگانهاهم همان بودجه راآن قسمتش که مخصوصامربوط به حقوق کارگر، مربوط به کارمردم وکارشهرمی شودحتمادرست وبه جااستفاده کنند.نه کارهایی که واجب نیست انجام دهندیابودجه ای که مربوط به ارگان ومواردش بوده خدایی نکرده جای دیگرخرج شودیاناپدیدشود

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *