• شناسه خبر : 15235

با معرفی 22 پدر نمونه چهارمین همایش ملی شعر پدر در کاشان به کار خود پایان داد

چهارمین همایش ملی شعر پدر بعد از 6 روز از ١٨ تا ٢٣ بهمن با برگزاری مراسم اختتامیه این همایش در فرهنگسرای مهر کاشان 22 پدر نمونه کاشانی معرفی شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از پایگاه خبری پیام کاشان مراسم اختتامیه چهارمین همایش ملی شعر امشب شنبه شب 23 بهمن ماه بعد از 5 شب متوالی با حضور دهها نفر از شاعران سراسر کشور در فرهنگسرای مهر این شهرستان همراه با قرائت بیانیه هیات داوران و معرفی 22 پدر نمونه تأثیرگذار در زمینه‌های ایثار و شهادت و روحانیت و پزشکی و کارآفرینی و امورخیریه و فرهنگ و هنر و آموزش و پرورش تبجیل شد.


در این آیین عبدالرضا مدرس زاده در پیامی که از فضای مجازی منتشر شد با تشکر از برگزار کنندگان دو همایش شعر مادر و همایش شعر پدر، گفت: برنامه بعدی کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان حایزه ادبی دکتر بهنیا خواهد بود.

وی از برگزاری همایش بین اللملی با حضور کشورهای شبه قاره و آسیای میانه در بهار آینده خبرداد و گفت: دبیرخانه دائمی شعر مادر و شعر پدر در کاشان دایر خواهد شد.

در این همایش از 22 پدر نمونه؛ دکتر احمد انصاری متخصص زنان و زایمان، مرحوم حجت الاسلام حاح شیخ حسین قناد زاده، حاج حسن ستوده رئیس هیات حیدری، حاج محمد پوران فعال بازار، جلیل حیدریان استاد خوشنویسی، حاج مجید راهب صنعتگر و کارآفریتی، حاج عباس تمنایی خادم افتخاری امام رضا(ع)، مرحوم حاج سید حسن راد، مهندس حاج تقی چاکری موسس مجتمع اطعام ایتام، حاج علی فرزانه فعال فرهنگی و مدیر انجمن حمایت از زندانیان، حاج محمود ارج نیک اندیش و خیر، موحد رستگار پدر دو شهید و فعال در فرهنگ شهادت و رشادت، یهمن صادقپور فعال عرصه هنرهای نمایشی،حاج مهدی جهانی مداح اهل بیت، مرحوم سید احمد حلی فعال در هنر اصیل ایرانی،حاج جواد مقامی پیشکسوت و قهزمان دومیدانی کشور، عباس محبوبی ایثارگر و جانباز و مروج فرهنگ ایثار و شهادت، حسرو اعتماد فعال محیط زیست، سیدحسام فاطمی فینی فعال در هنر و صنعت سنتی ایرانی، مرحوم ابوالقاسم حسام پدر مطبوعات و روزنامه نگاری کاشان تقدیر و تجلیل شد.

لازم به ذکر است در این همایش که علاوه بر شعرخوانی حضوری شاعران کشوری از سه کتاب و یک تمبر یادبود و نشان جایزه ادبی دکتر عباس بهنیا رونمایی و از کتاب «رودکی پدر کودکی شعر فارسی» اثر عبدالرضا مدرس زاده رونمایی شد.

شایان ذکر است؛ جشن سی‌و‌ ششمین سال تاسیس کانون نشر فرهنگ اسلامی کاشان به دست مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین مدرس‌زاده و گرامی‌داشت نهج‌البلاغه از دیگر برنامه‌های این همایش است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *