• شناسه خبر : 2729

بازسازی 2700 واحد مسکونی در طرح بازآفرینی شهری کاشان

رئیس اداره هماهنگی ستاد باز آفرینی استان اصفهان از بازسازی 2700 واحد مسکونی در قالب طرح ملی بازآفرینی شهری در کاشان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، امیر زاغیان در نشست ستاد بازآفرینی شهری کاشان افزود: دولت برای بازسازی هر واحد مسکونی در بافت فرسوده که دارای سندباشد ۵۰۰ میلیون ریال وام با سود ۹ درصد و بازپرداخت طولانی مدت پرداخت می کند.

زاغیان با اشاره به ساخت ۲۹ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۹۹ در قالب طرح برنامه اقدام ملی در استان اصفهان گفت: در قالب این طرح اقدام ملی ۲۷۰۰ واحد مسکونی در کاشان بازسازی می شود.

فرماندار شهرستان کاشان در این نشست افزود: گزارشات ارائه شده در ستاد از روند جذب اعتبارات چهارگانه نشان ازموفقیت شهرداری کاشان در جذب و هزینه کرد بخش قابل توجهی از اعتبارات حوزه بازآفرینی کاشان دارد.

علی اکبر مرتضایی با اشاره تصویب نهایی محدوده های محلات پیشنهادی برای بازآفرینی واقع در شهرهای مشکات، جوشقان قالی، کامووچوگان و برزک خبر داد و افزود: بررسی محدوده های پیشنهادی برای اجرای طرح بازآفرینی در دو شهر قمصر و نیاسر در جلسه آتی ستاد بازآفرینی شهری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *