• شناسه خبر : 2101

با حضور در صحن علنی شورا:

اهالی حسن آباد خواستار حل مشکلاتشان شدند

معتمدین منطقه حسن آباد کاشان با حضور در صد و شانزدهمین جلسه رسمی شورا به بیان مشکلات خود، درخواست های خود را برای توسعه و پیشرفت این منطقه مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان، علی رسول زاده رئیس شورای شهر در این نشست بیان کرد: منطقه حسن آباد استحقاق انجام کارها و کمک های زیادی را دارد اما با این وجود شاهد کارهای روی زمین مانده و انجام نشده بسیاری در این منطقه هستیم

رسول زاده افزود: اعتقادم بر آن است که این منطقه باید مقداری آزادسازی شود و با بازشدن مسیرها در این منطقه مشکلات بسیاری حل خواهد شد.

علی هاشمی طاهری، خزانه دار شورا در این نشست گفت: آزادسازی هایی در بلوار آیت الله خامنه ای شده است که به دلیل به پایان نرسیدن پروژه، خاک هایی در این میدان ریخته می شود که این فرایند به تدریج سبب نابودی آزادسازی های بلوار می شود و لازم است شهردار تدابیری را برای رفع این موضوع بیاندیشد و شورا هم آماده هرگونه همکاری جهت اتمام پروژه است.

وی تصریح کرد: خیابان حسن آباد و بلوار شهید معمار حسن آبادی پر از پستی و بلندی و چاله های آزاردهنده است که بخش هایی از آن آزادسازی شده اما نیاز به زیرسازی دارد.

هاشمی طاهری افزود: خوب است یک سالن ورزشی انتهای بلوارشهید معمار احداث شود که هم حسن آبادی ها از آن بهرمند شوند و هم ساکنین برخی مناطق فین بتوانند دسترسی بهتری به این سالن داشته باشند.

حسینعلی وکیل ،عضو شورای شهر نیز در این نشست بیان داشت: برنامه های مصوب در چهارچوب بودجه اقدام بسیار خوبی است چرا که موجب می شود شهرداری براساس قولی که به مردم میدهد عمل کند و این روش کار می تواند اعتماد میان شهرداری و مردم را افزایش دهد.

وی یادآور شد: زمینی در انتهای حسن آباد با کاربری فضای سبز وجود دارد که اگر شهرداری بتواند آن را در اختیار مردم این منطقه بگذارد تا توسط یک خیر که اعلام آمادگی کرده است این زمین تبدیل به سوله ورزشی شود.

سعید ابریشمی راد، شهردار کاشان،با اشاره به آنکه بیست سال است که حسن آباد به شهرداری الحاق شده افزود: این منطقه در ستاد باز آفرینی به عنوان نقاط روستایی الحاقی به شهر مشکلات خاص خود را از لحاظ دسترسی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: ساخت بلوار اصلی حسن آباد یک نیاز قابل درک برای اهالی این منطقه است و شهرداری آمادگی لازم برای ساخت و آزادسازی این بلوار را دارد و مطابق زمین های مورد نیاز برای آزاد سازی زمین های فریز شده ای را تعبیه کرده است منتهی آزادسازی ها باید در چهارچوب قانون بگیرد واین مهم تنها با کمک و دلسوزی معتمدین منطقه ممکن است.

ابریشمی راد با اشاره به هزینه بالای نگهداری سوله های ورزشی خاطرنشان کرد: در تمام ایران احداث سوله ورزشی استانداردی با توجه به سرانه جمعیتی دارد و در قبال 18 هزار نفر می توان یک سوله ورزشی احداث کرد.

محمدرضا متشکره، مدیر منطقه سه شهرداری کاشان در این نشست بیان کرد: در این مدت حدود 15 هزار متر مربع آسفالت در حسن آباد اجرا شده است همچنین طی توافقات صورت گرفته قرار است به زودی دیوار مدرسه موجود در حسن آباد عقب نشینی شود که موجب باز شدن فضای بسیار بزرگی در آن منطقه می شود.

وی تصریح کرد: آزاد سازی 15 پلاک منطقه حسن آباد در دستور کار قرار گرفته است که تعدادی از توافقات آن صورت گرفته است و برخی دیگر نیز به زودی توافق می شود.

متشکره در خصوص برنامه های شهرداری در سال98 برای حسن آباد گفت: قرار است در این منطقه 6 هزار متر آسفالت و 5 هزار متر جاده سازی شود همچنین قرار است در این منطقه 31 پلاک به ارزش 280میلیون تومان پول نقد و3 میلیارد تومان خدمات در منطقه حسن آباد آزاد سازی شود.

معتمدین منطقه حسن آباد در این نشست با بیان مشکلات خود خواسته ها و مطالبات خود را برای توسعه و پیشرفت این منطقه بیان کردند.

آزاد سازی خیابان اصلی حسن آباد، خاک برداری برخی مناطق به منظور عقب نشینی و نیمه کاره ماندن آن، خرید مقدار زمین لازم برای تحقق بودجه 350 میلیونی درنظر گرفته شده احداث زمین چمن مصنوعی،احداث یک سوله ورزشی مجزا برای حسن آباد، بهبود وضعیت کشاورزی در حسن آباد بنا به پتانسیل های موجود در این شهر، بازگشت فان ها به دلیل شرایط ویژه و وجود حیوانات وحشی این منطق و اقدام به نامگذاری کوچه های حسن آباد از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست بود.


    نودی
    (0) (0)

    نودی

    سپتامبر 20, 2019

    خوب بود

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *