• شناسه خبر : 6507

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

انهدام باند سارقان اماکن دولتی با ۱۰۶ فقره سرقت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سه ‌نفره اماکن دولتی با کشف ۱۰۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ‌اهل کاشانم ، سرهنگ پاسدار “علی قربانی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در چند روز اخیر با اعلام گزارش‌هایی از سرقت اموال چند مدرسه در سطح شهر کاشان، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت. 

وی در ادامه تصریح کرد : مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند اعضای باند سه‌نفره سرقت را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. 

این مسئول انتظامی بیان داشت: متهمان در ابتدا سرقت‌های صورت گرفته را انکار که پس از بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیس، مشاهده شواهد و مدارک، تاکنون به ۱۰۶ مورد سرقت از تجهیزات و اموال مدارس سطح شهرستان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

سرهنگ “قربانی” : ادامه داد در این رابطه با تلاش مأموران یک نفر مالخر نیز که با سارقان به‌صورت باندی در انجام سرقت‌ها و خرید اموال مسروقه مشارکت داشت در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه زیادی کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی “کاشان” در پایان خدمت به مردم را توفیقی بزرگ دانست و این را خاطرنشان کرد : مبارزه قاطع با گروه‌های مجرمان در دستور کار جدی این فرماندهی قرار دارد و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *