• شناسه خبر : 716

:در حاشيه نشست تخصصي آب و توسعه پايدار :

انجمن آب و فاضلاب ایران با آبفا کاشان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

همزمان با برگزاری نشست تخصصي " آب و توسعه پايدار" انجمن آب و فاضلاب ايران و شركت آب و فاضلاب كاشان با یکدیگر تفاهم نامه همکاری در زمینه های علمي پژوهشي امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مديرعامل انجمن احياء آب كاشان بزرگ در نشست تخصصی “آب و توسعه پایدار” که صبح پنجشنبه در دانشگاه کاشان برگزار شد، اظهار داشت: هفته مديريت مصرف و صرفه جويي آب فرصت خوبی است تا با اتخاذ برنامه های مناسب و نشست های تخصصی زنگ بحران آب برای کلیه دست اندرکاران نظیر نخبگان، مسئولان، فرهیختگان، هنرمندان، آحاد جامعه و دلسوزان منطقه به صدا درآوردیم.

وی افزود: انجمن احياء آب كاشان بزرگ به عنوان يك سازمان مردم نهاد طي دو سال گذشته با هدف توسعه نگرش و رفتار كليه ذي نفعان حوزه آب و فاضلاب به فعاليت خود پرداخته است.

حجازیان تصریح کرد: با توجه به رسالت سازمان هاي مردم نهاد در توسعه نگرش و آگاهي هر چه بيشتر مردم با توجه به اهميت موضوع آب در كشور و منطقه باید با مشارکت های عمومی نسبت به ترمیم منابع آبی و فرهنگسازی در مورد این مایه حیات اقدامات لازم انجام شود.

نشست تخصصی “آب و توسعه پایدار” به مناسبت هفته مديريت مصرف و صرفه جويي در آب به همت انجمن احياء آب كاشان بزرگ و شركت آبفا کاشان در دانشگاه كاشان برگزار شد.

در اين نشست تخصصی رئيس انجمن آب و فاضلاب ايران، مشاور شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور و معاون شركت آب منطقه اي استان اصفهان در زمینه ها آب و توسعه پایدار سخنرانی کرند و در پایان با پرسش و پاسخ شرکت کنندگان همراه شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *