• شناسه خبر : 8374

واکنش به انتشار کلیپ تلف شدن کل وحشی در پی تعقیب آفرود سواران در کویر مرنجاب

در واکنش به انتشار کلیپ هلاکت کل وحشی در کویر مرنجاب؛ رئیس اداره محیط زیست آران و بیدگل گفت: فرد خاطی شناسایی و برخورد قضایی با او انجام می شود.

سیدعباس نگهبان رئیس اداره محیط زیست آران و بیدگل در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به پخش گسترده کلیپ تعقیب یک راس کل وحشی توسط یک آفرودسوار در کویر مرنجاب و هلاکت این حیوان وحشی در فضای مجازی اظهار داشت: در حال پیگیری برای شناسایی افراد خاطی هستیم و شواهد حاکی از این است که آنها اهل خارج استان اصفهان هستند.

وی با بیان اینکه مقداری زمان می برد تا اقدام لازم در این باره انجام شود، ابراز داشت: فرد خاطی شناسایی و برخورد قضایی با او انجام می شود.

رئیس اداره محیط زیست آران و بیدگل با اشاره به اینکه حدس میزنیم فرد یا افراد خاطی شکارچی نبوده بلکه گردشگر هستند، تصریح کرد: طبق ضوابط محیط زیست این موضوع در حال رسیدگی است.

سید عباس نگهبان با اشاره به اینکه فصل پاییز زمان جفت گیری حیوانات وحشی است، بیان داشت: طبق شواهد این کل وحشی از پارک ملی کویر به طرف منطقه یخاب در حال حرکت بوده که با ورود به کویر مرنجاب و مشاهده توسط این افراد خاطی بعد از مدتی که در حال فرار بوده به علت خستگی و تشنگی نفس کم آورده و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

تلف شدن کل وحشی در کویر مرنجاب


    کارشناس محیط زیست
    (0) (1)

    کارشناس محیط زیست

    اکتبر 28, 2020

    کل جاش تو صخره هاست نه رمل و کویر اونجا چی کار میکرده ، راه گم کرده

    سیدمحمدعلی
    (1) (0)

    سیدمحمدعلی

    اکتبر 28, 2020

    این آفرود سواران پارتی شون کلفته تازه تشویق هم خواهندشد من مطمئنم که هیچ برخوردی صورت نخواهیدداد

    دو دف
    (0) (0)

    دو دف

    می 24, 2021

    چه مطلب خوبی ❤️❤️❤️ دو دف

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *