• شناسه خبر : 2323

فرماندار کاشان در نشست خبری مطرح کرد:

افزایش سه برابری اشتغال در سالجاری/ بازگشت 10 واحد صنعتی به چرخه تولید

فرماندار کاشان گفت: در پنج ماهه نخست سالجاری برای 767 نفر شغل ایجاد شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: با تلاش های صورت گرفته و بازگشت 10 واحد صنعتی با دو هزار شاغل به چرخه تولید آمار بیکاری شهرستان کاشان در سالجاری نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: در حالی در پنج ماه نخست سالجاری 1817 نفر اقدام به دریافت بیمه بیکاری کردند که این تعداد در سال گذشته 2118 نفر بوده است.

وی در پاسخ به سوالاتی مبنی بر اقدامات فرمانداری برای جلوگیری از خسارات سیلاب های احتمالی در سال جدید گفت: بر اساس پیش بینی ها امسال هم با افزایش بارندگی مواجه خواهیم بود و با توجه به تجارب سال گذشته نقاط حادثه خیز شهرستان شناسایی شده است.

وی با اشاره به هزینه 11 میلیارد تومانی برای بهره برداری از پروژه های آبخیزداری و آبخوان ها در یکسال گذشته افزود: برای سال جاری 5 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی از مرکز استان برای کاهش خسارات سیلاب ها و استفاده بهینه از این نعمت خدادادی اختصاص داده شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله اش در مسوولیت فرمانداری کاشان گفت: در این مدت با حضور در مساجد محلات، روستاهای بخش های چهارگانه، نشست با سازمان های مردم نهاد، حضور در مراکز صنعتی و دیدارهای مردمی و بازدید سرزده از دستگاه های خدماتی و اداری نسبت به حل مشکلات موجود در سطح شهرستان تلاش شده است.

مرتضایی در پایان درباره عدم همکاری برخی مدیران و دستگاه های مسوول با رسانه ها خاطرنشان کرد:رسانه ها اداراتی که همکاری های لازم را برای پاسخ به سوالات خبرنگاران را ندارند به فرمانداری معرفی کنند تا این موضوع پیگیری شود.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *