• شناسه خبر : 15734

اعتراض دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به کیفیت غذای سلف دانشگاه

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در اقدامی نسبت به کیفیت غذای ارائه شده توسط سلف سرویس این دانشگاه اعتراض کردند و از عدم برخورداری کیفیت لازم غذاها نارضایتی خود را اعلام کردند.


یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، در این رابطه اظهار داشت: در ابتدا شورای صنفی نامه ای به معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان زد و نارضایتی دانشجویان از کیفیت غذای دانشگاه علوم پزشکی به مسئولان اعلام شد.


وی با بیان اینکه متاسفانه نسبت به این موضوع هیچ واکنش نشان داده نشد، افزود: به دلیل عدم اعتنای مسئولان نامه ای به کوروش ساکی ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان به انضمام 600 امضاء دانشجویان و تشکل های مختلف دانشجویی زده شد.


این دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه متاسفانه نسبت به این نامه نیز بی اعتنایی صورت گرفت، ابراز داشت: متاسفانه برنج های غذاهای ارائه شده یا نپخته و یا شور است و گوشت غذاها نیز به دلیل کیفیت پایین غیرقابل مصرف است.


وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان اکثر دانشجویان با غذای ساده نظیر نان و پنیر روزه می گیرند، گفت: تاکنون مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان نسبت به نارضایتی دانشجویان از کیفیت غذا واکنشی نداشته و اقدام موثری انجام ندادند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *