• شناسه خبر : 15507

از موضوع کارخانه سرب در کاشان اطلاعی ندارم

علی رسولیان معاون وزیر صمت در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با بیان اینکه هفت هزار هکتار اراضی به شهرک‌های صنعتی در کشور اضافه شده است، تاکید کرد: در مورد کاشان باید فکر بزرگی داشته باشیم و از این رو باید این شهرستان یک شهر صنعتی داشته باشد و کنار آن یک شهرک مسکونی در نظر گرفته شود و از این رو لازم است تا این موضوع در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.


معاون وزیر صمت با بیان اینکه صنعت کاشان در حال رشد است، افزود: برای تامین آب صنایع بهترین روش تامین آب از طریق پساب است و از این رو سال آینده کارگاه‌هایی ساخته می‌شود و به شرکت‌های دانش بنیان واگذار می‌شود که فکر و ایده خوبی دارند اما سرمایه برای ساخت ندارند که نهضت کارگاه‌سازی را پیاده می‌کنیم.

رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنايع كوچک و شهرک‌های صنعتی ايران با بیان اینکه کاشان امروز به صنعتی بودن خود مشهور است، اظهار داشت: باید تلاش کرد موانع توسعه صنعتی برداشته شود تا صنعت بیش از پیش رونق پیدا کند.

وی در پاسخ به سوال اهل کاشانم مبنی بر احداث کارخانه سرب در محور قدیم کاشان – قم و در مجاورت شهرک صنعتی مواد غذایی گفت: از این موضوع اطلاع ندارم و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان احتمالا از این موضوع اطلاع دارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *