• شناسه خبر : 2976

از ظرفیت های منطقه لتحر غفلت شده است

نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل در مجلس گفت: امورات اهالی لتحر به صورت مردمی اداره می شود و از ظرفیت های این منطقه غفلت و به آن ظلم شده است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سیدجواد ساداتی نژاد در آیین افتتاح آکادمی کشتی عبدالله موحد لتحر افزود: در سال های اخیر با استفاده از مشارکت های مردمی و نگاه مدیریت شهری این منطقه کمی رونق گرفته تا شاهد زدودن محرومیت برای زندگی ساکنان این محل باشیم.

وی ساخت آکادمی کشتی عبدالله موحد را نماد مشارکت اجتماعی دانست و افزود: اگر احداث این محل به حوزه دولتی واگذار می شد تکمیل آن تا چند سال دیگر طول می کشید ولی همیاری و در کنار هم بودن باعث ایجاد این مکان ورزشی در اسرع وقت شد.

وی با بیان اینکه ورزش عاملی برای جمع شدن مردم است، یادآور شد: باعث خرسندی است که کسانی مانند عبدالله موحد و محمدرضا طالقانی که خود بر روی سکوهای قهرمانی جهان برای ایران افتخارآفرینی کردند امروز در کمال تواضع در منطقه کوچکی در کاشان به میان کودکان می آیند تا عاملی برای انگیزه و تشویق آنان شوند.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه به توانمندی های لتحر در حوزه ورزش و هنر کمتر پرداخته شده است، خاطرنشان کرد: زندگی در این منطقه چه از نظر سنتی و چه از نظر مدرن دارای جذابیت هایی است و برخی اقداماتی که توسط اهالی این محل انجام می شود در شهرهای بزرگ ایران شاهد نیسیتم.

گفتنی است آکادمی کشتی پهلوان عبداالله موحد لتحر کاشان با حضور این نابغه کشتی جهان، محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی ایران و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی و مسوولان شهرستان به بهره برداری رسید.

مراسم کلنگ زنی آکادمی کشتی پهلوان عبدالله موحد لتحر کاشان در مهر ماه سال ۹۴ با حضور این نابغه کشتی جهان به زمین زده شد و بعد از چهار سال با حضور ایشان در زمینی در مساحت ۵۸۰ متر مربع دارای دو تشک کشتی، خوابگاه و سالن بدنسازی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین به عنوان استانداردترین سالن ورزشی این شهرستان افتتاح شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *