• شناسه خبر : 1826

سازمان اتوبوسرانی کاشان در واکنش به ادعای سایپا مطرح کرد:

ادعای سایپا کاشان کذب و دور از واقعیت است

سازمان اتوبوسرانی کاشان در واکنش به مطالب مطرح شده از سوی سایپا کاشان توضیحاتی در قالب جوابیه‌ای برای پایگاه خبری اهل کاشانم ارسال کرد.

در این جوابیه ضمن رد ادعای مطرح شده در خصوص حمایت 500 میلیون تومانی شرکت سایپا کاشان اذعان شده است استفاده از ناوگان مدرن و مطلوب حق کارکنان شرکت ساپیا است ولی موضوعی که باعث دوگانگی و شبهه شده آن است که ناوگان به کار گرفته شده فرسوده‌تر از ناوگان حمل و نقل سازمان اتوبوسرانی است. این در حالی است که هزینه‌های این سرویس 100 درصد بیش از قرارداد سایپا با سازمان اتوبوسرانی کاشان می‌باشد.

سازمان اتوبوسرانی در بخش دیگر این جوابیه یادآوری کرده است: «طی جلسات متعدد برگزار شده با مدیران محترم شرکت سایپا استفاده از اتوبوس‌های مدل بالا و مدرن برای سرویس کارگران محترم آن شرکت به دلایل مباحث بومی و منطقه‌ای و رفاه حال کارگران مورد استقبال مدیران سازمان اتوبوسرانی قرار گرفته است…»

پایگاه خبری اهل کاشانم جوابیه اخیر را در راستای شفاف سازی و پاسخ‌گویی به افکار عمومی ارزیابی کرده و آمادگی دارد پاسخ سایپا کاشان را نیز منتشر کند. همچنین پایگاه خبری اهل کاشانم درصدد است تا در اولین فرصت با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی به گفت و گو نشسته و پرسش‌های همشهریان محترم در خصوص وضعیت ناوگان حمل و نقل داخل شهری را مطرح کرده و پاسخ آن را به اطلاع مخاطبین محترم برساند.

متن کامل جوابیه سازمان اتوبوسرانی کاشان به شرح ذیل است:

مدیر محترم پایگاه خبری اهل کاشانم:

باسلام و ادب؛ احتراماً در پاسخ به مطالب ارائه شده در آن پایگاه خبری مبنی بر دلایل عدم همکاری شرکت سایپا با سازمان اتوبوسرانی کاشان خواهشمند است نسبت به انعکاس جوابیه ذیل اقدام لازم مبذول نمایید :

1- بر خلاف ادعای کذب و دور از واقعیت شرکت سایپا سیتروئن مبنی بر حمایت 500 میلیون تومانی از این سازمان به استحضار می رساند شرکت سایپا صرفاً در 2 مرحله در سال 97 جمعاً به مبلغ 320 میلیون تومان به این سازمان کمک مالی نموده که مبلغ پرداختی طی 3 قسط از همان ماه پرداخت شده از صورت وضعیت خدمات سرویس کسر گردیده است .

الف ) مبلغ 170 میلیون تومان پرداخت در تاریخ 03/04/97 و شروع کسر اقساط از همان ماه (تیر ماه)
ب ) مبلغ 150 میلیون تومان پرداخت در تاریخ 11/07/97 و شروع کسر اقساط از همان ماه (مهر ماه)
بنابراین ایجاد فرافکنی و ارائه اطلاعات نادرست به شهروندان از طرف شرکت سایپا سیتروئن جای تعجب و علامت سوال خواهد بود .

2- شرکت سایپا سیتروئن دلیل اصلی عدم همکاری با این سازمان را بهینه سازی و حذف اتوبوس های فرسوده ذکر نموده بدیهی است سال تولید اکثر ناوگان این سازمان مربوط به سال 84 و 85 بوده ( طول عمر متوسط ناوگان 14 سال ) لیکن اتوبوس های بکارگیری شده توسط شرکت مسافربری پیک دریادلان در حال حاضر که با ادعای نوسازی در قرارداد با شرکت سایپا می باشد شامل اتوبوس های بنز مدل 70 الی 72 ( طول عمر 26 الی 28 سال ) و اتوبوس های بنز 457 و ولوو B7 مدل 80 الی 82 ( طول عمر 16 الی 18 سال) می باشد ضمناً در برخی از خطوط سرویس نیز از مینی بوس استفاده گردیده است لازم بذکر است طی جلسات متعدد برگزار شده با مدیران محترم شرکت سایپا استفاده از اتوبوس های مدل بالا و مدرن برای سرویس کارگران محترم آن شرکت بدلیل مباحث بومی و منطقه ای و رفاه حال کارگران مورد استقبال مدیران سازمان اتوبوسرانی قرار گرفته لیکن در عمل با عدم تغییر رویکرد در اجرای قرارداد جدید مواجه بوده ایم .

3- با عنایت به نامه اداره محترم راه و ترابری شهرستان (تصویر به پیوست) شرکت جدید طرف قرارداد (شرکت مسافری پیک دریادلان) اجازه تردد و سرویس دهی شرکت سایپا را نخواهد داشت .

در پایان به استحضار شهروندان عزیز شهرستان کاشان خصوصاً کارگران محترم شرکت سایپا سیتروئن می رساند بدون شک حق طبیعی بکارگیری ناوگان مدرن و مطلوب تر از لحاظ کیفیت فنی و ظاهری و طبعاً رفاه حال کارگران عزیز با شرکت سایپا سیتروئن بوده لیکن موضوعی که باعث دوگانگی و شبهه گردیده است استفاده از ناوگان دارای طول عمر بیشتر و فرسوده تر و نیز افزایش بالغ بر 100% هزینه سرویس ها در انعقاد قرارداد با شرکت مسافری پیک دریادلان می باشد که هنوز پاسخ روشنی از طرف مدیران محترم آن شرکت اعلام نگردیده است.


    (2) (1)

    آگوست 22, 2019

    برای خوب یا بد بودن سرویس ها باید از افرادی که در سایپا کار میکنن سوال کرد نه از سازمانها و ارگانهای مختلف. این سازمان اتوبوس رانی کجا بود ببینه وقتی همسران ما از سرکار میآمدند گرمازده بودن و اکثر مواقع کارشون به دکتر و بیمارستان میکشید.

    (2) (1)

    آگوست 22, 2019

    خداوکیلی بس کن اقای رئیس سازمان تو که نمیتونی یه لقمه نون بخوری بزار یه غریبه بخوره اخه این اتوبوسی که این شرکت اورده سگش شرف داره به اتوبوس سازمان کولر بخاری همه چی اوکیه ماله شما چی زمستون تو اتوبوس از بیرونش سردتر تابستون از بیرونش گرمتر پس بشین سرجات بزار یه لقمه نون حلال اون شرکت بخوره

    عزرائيل
    (0) (0)

    عزرائيل

    دسامبر 1, 2019

    آقاي رئيس! وقتش نرسيده كه اين اتوبوسهاي لگن رو اسقاط كنيد!؟ بسه دگه؛ تمام اين قراضه رو بايد انداخت تو ذوب آهن؛ فرض كنيم شركت سايپا يا ايسكرا اصلا وجود نداشتند؛ مردم بيچاره كاشون چه گناهي كردند كه تو تابستون و زمستون بايد سوار اين زباله ها بشن؟ اينا تو تابستون مثل سونا خشكه. البته به درد مقر آوردن دزد ميخوره؛ يك ساعت تو تابستون كاشون دزده رو بنشوني تو اتوبوس همه چيز رو مقر مياد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *