• شناسه خبر : 2331

اختصاص یک زمین 40 هکتاری برای پرداخت سنوات کارگران شرکت ریسندگی

معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی شهرستان کاشان گفت: برای پرداخت سنوات کارگران شرکت ریسندگی یک زمین 40 هکتاری در جاده راوند نگه داشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، عباسعلی قپانی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: قرار است این زمین 40 هکتاری با هماهنگی دستگاه های قضایی و امنیتی پس از طی کردن مراحل قانونی فقط برای مطالبات کارگران ریسندگی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر هفته 50 میلیون تومان برای حقوق معوق کارگران ریسندگی پرداخت می شود، تصریح کرد: شرکت ریسندگی 800 نیروی جدید جذب کرده است و با توجه به تجهیز سالن ها و برند خود در مسیر خوبی پیش می رود.

وی تصریح کرد: کمیسیون کارگری در کاشان زیر مجموعه شورای تامین شهرستان برای دفاع از کارگران و جلوگیری از بیکار شدن و احقاق حق آنها تشکیل می شود.

مطالبه 70 درصد جمعیت کاشان عملی نشده است

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان گفت: متاسفانه مدیریت درمان تامین اجتماعی تعهدات خود را در خصوص مطالبه 70 درصد جمعیت تحت پوشش این بیمه در این شهرستان مبنی بر ساخت بیمارستان مجزا عملی نکرده است تا بدلایلی این موضوع در این سال ها فراموش شود.

قپانی پور افزود: علت عدم ساخت بیمارستان تامین اجتماعی را فرمانداری کاشان پرسید که مدیران این بیمه پاسخگو نبودند ولی امیدورام با به روی کار آمدن مدیریت جدید و با توجه به رایزنی های صورت گرفته هر چه زود عملیات ساخت این بیمارستان را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: چندین نوبت زمین هایی برای ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در کاشان پیشنهاد داده شد ولی همچنان شاهد عدم احداث آن با وجود قول و قرارهای قبلی مدیران این بیمه هستیم.

وی یادآور شد: مدیران درمانی تامین اجتماعی معتقدند وقتی می توان با بیمارستان های دیگر قرارداد بست و از تخت های آن استفاده کرد چرا باید اقدام به ساخت یک بیمارستان مجزا کنند تا مجبور به دادن خدمات شوند.


    mohamad
    (0) (0)

    mohamad

    سپتامبر 16, 2019

    خوب است معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری ، عملکرد خودش را اعلام کند. پل عابر پیاده ، ایستگاه های جدید و مدرن، شهرک ترافیک ، احداث پیاده راه ، مسیر دوچرخه سواری ، پارکینک طبقاتی و مکانیزه ، اتوبوس و می نی بوس ....

    (1) (0)

    سپتامبر 17, 2019

    سلام‌ امیدواریم واقعابه خاطررسیدن به حق وحقوق کارگران زحمتکش حتمااین زمین فروخته شودوبه قصددیگری این زمین رانفروشندوبعدبگویندال وبل بوده است تابه حقشان برسندچون حق وحقوق جق الناس است وزمانی پیامبرماکه ادعاداریم قبولش داریم گفته تاعرق کارگرخشک نشده حقوقش رابدهیدنمی دانست که عرق کارگرخشک که هیچ آنقدربه بدن کارگرمی ماندوباهیچی پاکم نمی شودولی دیراقدام می کنندودرموردبیمارستان به شرطی که بیمارستانی باشدازتامین اجتماعی هاهزینه های بیخودی نگیرددرست است ولی چه وقف چه پول دادن برای مدرسه وبیمارستان ازمسجدوحسینیه خیلی مهم تراست

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *