• شناسه خبر : 3487

احداث دومین واحد آموزشی نیکوکار نوش آبادی آغاز شد

نیکوکار مدرسه ساز نوش آبادی، به فاصله پنج سال عملیات ساخت دومین واحد آموزشی را در زادگاه خود آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، بصیراله نعمت الهی نیکوکار مدرسه ساز در آیین کلنگ زنی هنرستان نوش آباد اظهار کرد: هر زمان که برای دیدار دانش آموزان مجتمع بصیر می آیم، از همه آنها درخواست می کنم، در هر قدمی که برمیدارید اول به خدا توکل کنید و از لطف خداوند یاری و مدد بگیرید

وی افزود: با سابقه نیم قرن فعالیت موفق اقتصادی به همه دانش آموزان نصیحت می کنم که برای داشتن یک کارنامه موفق، فقط بنده خدا باشید و به بنده خدا امید نداشته باشید ولی به خلق خدا خدمت کنید..

نعمت الهی گفت: برای توسعه کشور باید دانش آموزان متخصص پرورش داد که برای جامعه مفید باشند و ساخت هنرستان فنی و حرفه ای آرزوی سی ساله من بودتا فرزندان ما دنبال شغل و سربار خانواده نباشند .

همچنین رییس شورای اسلامی شهر نوش آباد گفت: هنرستان فنی و حرفه ای نوش آباد، در زمینی به مساحت دوهزار متر مربع و زیر بنای 600 متر مربع با اعتبار 15 میلیارد ریال توسط حاج بصیراله نعمت الهی ساخته می شود.

سید مهدی مردانی اظهار کرد:این واحد آموزشی، به صورت شش کلاس درس، سه اتاق اداری، دو کارگاه آموزشی و یک نمازخانه طراحی شده است که در مدت زمان یک سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: عمل خیرخواهانه خانواده نعمت الهی برای ساخت دومین واحد آموزشی به فاصله کمتر از پنج سال در نوش آباد، به عنوان برگ زرینی در تاریخ آموزش و پرورش نزد خدا محفوظ است.

مردانی خاطرنشان کرد: شهر نوش آباد، با کمبود فضای آموزشی مناسب روبه رو است به طوری که در مرکز شهر، 253 دانش آموز تنها دبیرستان دخترانه ما با 253 دانش آموز دارای یک حیاط حدود 400 متر مربع است.

گفتنی است پیش از این، حاج بصیراله نعمت الهی، در مهرماه 93 مجتمع فرهنگی، آموزشی بصیر را در نوش اباد ساخته است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *