• شناسه خبر : 13503

ابتلای ۱۷۰ دانش‌آموز به کرونا در سه هفته اول مهرماه در کاشان

مهدی دلاوری در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به ابتلای 170 دانش آموز به کرونا در سه هفته اول مهرماه اظهار داشت: این دانش آموزان در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به کرونا مبتلا شدند.


وی ضمن اشاره به مصوبات هشتاد و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا  مورخ 10/7/1400 در خصوص بازگشایی مدارس افزود: با توجه به مصوبات مدارس متوسطه دور دوم از نیمه آبانماه، مدارس متوسطه دور اول از ابتدای آذر ماه و مدارس ابتدایی پس از پوشش کامل واکسیناسیون دانش آموزي بازگشایی می‌شوند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در این شرایط خواستار آموزش غیرحضوری در مدارس هستیم، ابراز داشت: شرایط کنونی اپیدمی کرونا بسیار شکننده است و آموزش حضوری مدارس می تواند به افزایش موارد ابتلا منجر شود.

وی گفت: بازگشایی مدارس در شرایطی که هنوز واکسیناسیون کووید-19 در دانش آموزان بطور کامل انجام نشده است احتمال رخداد موج بعدی کرونا را افزایش می دهد.


    موحد
    (1) (0)

    موحد

    اکتبر 18, 2021

    بنده از وجدان بیدار خبرنگار شما و آقای دلاوری که در فضای بایکوت خبری ابتلای دانش آموزان به کرونا اطلاع‌رسانی کرده‌اند نهایت تشکر را دارم. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درست در 25 مهر 1400 بر ضرورت بازگشایی مدارس بدون توجه به رنگ بندی‌ها تاکید کرد ولی یک کلمه از این بچه‌های بیمار سخنی نگفت. مطالبه مردم عیادت شخص وزیر آموزش و پرورش از این کودکان؛ تامین همه نیازهای خانواده‌هایشان که آنها هم ناگزیر درگیر شده‌اند و عذرخواهی آموزش و پرورش از مردم به عنوان حداقل هاست

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *