• شناسه خبر : 14497

فرماندار کاشان در خواست کرد:

آموزش و پرورش نحوه جذب معلمان را در اختیار فرمانداری قرار دهد

اواسط آبان ماه گذشته بود که پایگاه خبری اهل کاشانم در یادداشتی با عنوان “بذل و بخشش‌های شبه استخدامی آموزش و پرورش کاشان در وقت اضافه” عنوان کرده بود که اداره آموزش و پرورش کاشان در سکوت کامل برای سال جدید تحصیلی اقدام به جذب تعدادی نیروی آموزشی در دوره ابتدایی و متوسطه کرده است.

در این یادداشت (اینجا بخوانید) آمده بود که برخی گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که این افراد بدون هیچ ضابطه ای و صرفا از طریق معرفی برخی افراد خاص در کلاس های درس مشغول فعالیت شده اند.

این یادداشت هرچند با سکوت آموزش و پرورش کاشان مواجه شد و این اداره به سوالات و ابهامات موجود پاسخگو نبود اما امروز علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشان به این موضوع ورود کرد.

فرماندار کاشان با اشاره به جذب نیروهای خرید خدمات در آموزش و پرورش کاشان، گفت: آموزش و پرورش ضمن اینکه باید شایستگی فردی، تحصیلات مرتبط و توانمندی افراد را در اولویت جذب به عنوان معلم در هر مقطعی قرار داده و ضرورت دارد لیست کلیه نیروها و نحوه جذب آنها مشخص و در اختیار فرمانداری برای بررسی قرار گیرد.

حالا با ورود فرمانداری کاشان به این پرونده، انتظار می‌رود نتایج بررسی‌ها در این باره از سوی فرمانداری به اطلاع افکار عمومی نیز رسانده شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *