• شناسه خبر : 5846

آمار مبتلایان کرونا در کاشان با یک شیب تند صعودی رو به افزایش است

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در نشست ستاد مقابله با کرونا در وزارت بهداشت گفت: آمار مبتلایان کرونا در شهرستان کاشان با یک شیب تند صعودی رو به افزایش است و با توجه به نزدیکی کاشان به قم ‌تعداد مبتلایان کاشان از کل استان اصفهان بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، کیانوش جهانپور  روز شنبه در ارتباط با آخرین آمار مبتلایان به کوئید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته  اظهار کرد: در کل کشور ۲۰۵ مورد جدید از ابتلای قطعی به کرونا ویروس تأیید شده که از این تعداد ۹ نفر فوت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: از این ۲۰۵ مورد جدید تأیید شده ابتلا به کرونا ویروس ۵۲ مورد مربوط به تهران، ۲۲ مورد استان گلستان، ۲۱ مورد قم، ۱۸ مورد استان مرکزی، ۱۷ مورد گیلان، ۱۲ مورد مازندران و اصفهان، ۸ مورد استان‌های فارس و البرز، ۶ مورد آذربایجان شرقی و قزوین، ۵ مورد کردستان، ۴ مورد سمنان و خوزستان، اردبیل ۳ مورد و یک مورد هم در سیستان و ایلام بوده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با بیان این‌که کاشان و اراک نزدیک به قم هستند از احتمال روند افزایشی مبتلایان به ویروس کرونا در این مناطق خبر داد.

جهانپور ادامه داد: با احتساب ۲۰۵ مورد تأیید شده مبتلایان قطعی به کووید-۱۹ تا ظهر امروز، تعداد کل مبتلایان در کشور ۵۹۳ نفر بوده که از این تعداد ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

همچنین صبح امروز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان، از مردم این منطقه خواست تا از سفر به استان قم تا اطلاع بعدی به جد خودداری کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای ورود و خروج به این استان اعمال شده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *