• شناسه خبر : 15879

آقای استاندار، کاشان هم جزو استان اصفهان است!

مهدی عرشی

روز سه شنبه هفته قبل نماینده ولی فقیه امام جمعه کاشان، فرماندار و روحانیون منطقه سفری به استان اصفهان داشتند که دیدار با استاندار اصفهان یکی از برنامه های این سفر بود. که بنابر گزارش خبرگزاری حوزه مسائل و مشکلات این منطقه بررسی شد و آقای استاندار وعده سفر دو روزه به این شهرستان در آینده نزدیک داد!

سفر مسئولان کاشان به اصفهان در روزهای منتهی به سفر ریاست جمهوی و هیات دولت به استان در حالی انجام شد که از نوزدهم مهر که سیدرضا مرتضوی به عنوان استاندار اصفهان انتخاب شد هشت ماه می گذرد، ایشان فقط یک بار آن هم برای معارفه فرماندار کاشان در تاریخ دهم بهمن به صورت رسمی به این شهرستان سفر کرده بود.

نکته دیگر این است که استاندار اصفهان حتی در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در تاریخ دوازدهم فروردین به کاشان نیامدند و حتی بعد از این معارفه سفر رسمی برای دیدار با امام جمعه کاشان نداشتند!

همچنین استاندار اصفهان در ادامه سفرهای خود به شهرستان های استان در تاریخ پنجم خرداد با تمام مدیرکل های ادارات استان اصفهان در حالی برای بررسی مشکلات آران و بیدگل به این شهرستان سفر کردند، که حل بسیاری از مشکلات و مطالبات کاشان به عنوان بزرگترین و استراتژیک ترین شهر استان نیازمند همراهی و مساعدت مسئولان استانی است.

با توجه این نگاه استاندار به کاشان و در آستانه سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان چگونه می توان انتظار داشت در این سفر جایگاه و اهمیت کاشان دیده شود و مطالبات مردم و حتی کم کاری مسئولان استان در این سفر به گوش مسئولان عالی رتبه کشور برسد.

تداوم بی مهری ها به کاشان در دورانی توسط استاندار و مدیران اصفهانی  دولت سیزدهم ادامه دارد که این منطقه از داشتن نماینده در مجلس هم محروم است تا نسبت به مشکلات و کم کاری های موجود به وزیران تذکر دهد و از حقوق منطقه دفاع کند و مسئولان دولتی و شهری کاشان هم ترجیح می دهند در این وضعیت سکوت پیشه کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *