• شناسه خبر : 14552

آغاز پروازهای فرودگاه کاشان از یکشنبه، دارا بودن کارت واکسن الزامی است

شهردار کاشان از آغاز پروازهای فرودگاه کاشان از روز یکشنبه پنجم دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: از تاریخ اعلام شده، پروازهای کاشان به مقصد مشهد مقدس در دو روز هفته انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، حسن بخشنده امنیه در جمع خبرنگاران بیان کرد: پروازها در دو روز یکشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.pk24.ir نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.


وی با اشاره به حضور شرکت هواپیمایی معراج به عنوان ارائه دهنده جدید خدمات پروازی فرودگاه کاشان بیان کرد: البته پروازهای روز چهارشنبه بر خلاف روز یکشنبه تا یک ماه توسط شرکت تابان انجام می‌گیرد و پس از آن شرکت هواپیمایی معراج عهده‌دار ارائه تمام خدمات پروازی فرودگاه کاشان می‌شود.

به گفته وی، شرکت هواپیمایی معراج از هواپیمای ایرباس 319 لوکس استفاده می‌کند و بخاطر نوع ماموریت های محوله از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند.

شهردار کاشان، در خصوص تمهیدات این فرودگاه برای جلوگیری از شیوع کرونا با توجه به احتمال نوع جدید آن تأکید کرد: تمامی ابلاغیات وزارت بهداشت از جمله کنترل کارت واکسن مسافران در دستور کار خواهد بود.

بخشنده امنیه با اشاره به پی گیری برای راه‌اندازی پرواز به مقصدهای داخلی دیگر، بر آمادگی فرودگاه کاشان برای ارائه خدمات به مسافران سایر شهرها تأکید کرد.

وی، همچنین از تلاش‌های مسئولان شهر برای قرارگیری فرودگاه کاشان در فهرست فرودگاه‌های مرز هوایی خبر داد و گفت: دراین زمینه علاوه بر ارسال درخواست خطاب به وزیر کشور، پی‌گیری‌های مستمری از سوی مسئولان منطقه و شهر در حال انجام است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *