• شناسه خبر : 6644

از امروز؛

آغاز برگزاری امتحانات حضوری نهایی پایه دوازدهم در کاشان با حضور 2713 دانش آموز

کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش کاشان از آغاز برگزاری امتحانات حضوری نهایی پایه دوازدهم در کاشان با حضور دو هزار و 713 دانش آموز از امروز خبر داد.

سیدعلی خوارزمی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری در 17 حوزه شهری و سه حوزه برزک، علوی و جوشقان از امروز آغاز شده است، اظهار داشت: این امتحانات در 44 مدرسه شامل 27 مدرسه دخترانه و 10مدرسه پسرانه برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در 10 مدرسه بزرگسالان نیز خبر داد و ابراز داشت: این امتحانات تا شانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره آموزش و پرورش کاشان از برگزاری حضوری امتحانات نهایی پایه دوازدهم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد و تصریح کرد: در کل دو هزار و 713 دانش اموز در این امتحانات شرکت کرده که از این بین یک هزار و 496 دانش آموز دختر و یک هزار و 217 دانش آموز پسر هستند.

وی از فعالیت 167 نفر از عوامل اداره آموزش و پرورش کاشان برای برگزاری این امتحانات خبر داد و خاطرنشان کرد: 20 رئیس و 20 ناظر حوزه مسئول برگزاری امتحانات در حوزه های سطح شهرستان هستند.

خوارزمی با اشاره به تفکیک رشته ای دانش آموزان در امتحانات نهایی پایه دوازدهم شهرستان کاشان بیان داشت: در رشته ریاضی فیزیک 453 دانش آموز، در رشته انسانی 950 دانش آموز، در رشته معارف 10 دانش آموز و در رشته تجربی یک هزار و 300 دانش آموز حضور دارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *