• شناسه خبر : 6345

فعالیت‌ بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل به روال عادی بازگشت

آخرین بیمار کرونایی در آران‌ و بیدگل مرخص شد

رییس شبکه بهداشت و درمان آران‌وبیدگل از ترخیص آخرین بیمار مبتلا به ویروس کرونا خبر داد که در بیمارستان سیدالشهداء (ع) این شهرستان بستری بود.

اعظم باقری در گفت‌وگو با ایرنا گفت: با ترخیص آخرین بیمار از تنها بیمارستان این شهرستان که ویژه پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا بود، فعالیت‌ها به روال عادی بازگشت و خدمات‌رسانی بخش‌های مختلف بیمارستان سیدالشهداء (ع) به شهروندان آغاز شده است.

وی بیان کرد: بیماران جدید دارای مشکل حاد تنفسی این شهرستان از این پس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان پذیرش خواهند شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان آران‌وبیدگل اضافه کرد: این تصمیم در پی کاهش مراجعه‌ها به مرکزهای درمانی شهرستان و بر اساس مصوبه کمیته پیشگیری از بیماری کرونای دانشگاه علوم پزشکی کاشان صورت گرفته است.

بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل

بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل

وی همچنین از غربالگری ۱۰۰ درصدی شهرستان آران‌وبیدگل در برابر بیماری کرونا در همان مرحله نخست خبر داد و گفت: مرحله دوم غربالگری هم با تمرکز بیشتر بر بیماران مشکوک و افراد با بیماری‌های خاص آغاز شده است که به جد ادامه خواهد داشت.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، به بیشتر نقاط دنیا سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

بنابر آمارهای رسمی در مجموع ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر در کشور تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شدند که پنج هزار و ۲۰۹ نفر جان‌باختند و ۵۹ هزار و ۲۷۳ نفر بهبود یافتند.

شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت بیش از ۱۰۳ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.


    محمداحمدزاده کاشی
    (0) (0)

    محمداحمدزاده کاشی

    آوریل 23, 2020

    امیدوارم تمام مسولین بیمارستان ودرمانگاهها که دراین زمینه فعالین کردن تاکرونارامهارکنن خداوندبهشون خیربده وموفقیت روزافزون رابراشون ازخداوندمتعال مسیلت دارم🌷🌷🌷🌷🌷🌷

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *